Gratis avbestilling frem til 03.07.21
Gratis avbestilling frem til 02.07.21
ZenHotels.com
eDreamsUSD 169
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk frokost! Fine rom. Sentralt. Kort vei til alt. Stille rom. Må fylle ut 200 tegn!! Minimum! Trondheim er en fin by.Bakklandet er fint. Elven likeså. Støtter Thon hotell fordi Thon har gitt to milliarder kroner til grunnforskning.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Odyssey60783
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding! Det setter vi utrolig stor pris på :-)
Det er så hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold når dere besøkte oss og ikke minst at dere er fornøyde med frokosten. Trondheim er en nydelig by og vi er stolte over å ha så sentral beliggehten ved vårt hotel.
Håper at vi ses snart igjen. Velkommen tilbake :-)

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Bodde på rom 430 i to netter. Flott og nyoppusset familierom med delikate farger. Det var så ferskt at de ikke hadde fjernet maskeringstapen rundt dørlista! Håper de fikser dette til neste gjest. :-)
Moderne og åpen resepsjon. Gratis kaffe. Minibar på rommet. Rom 430 har badekar, men obs! Er du 190 cm eller høyere skaller du i taket i dusjen. Det er en kanal i taket over badekaret! Ellers burde rommet vært mer støydempet mot gata. Med et pulserende uteliv kan dette oppleves som støyende.
Pluss for frokostmeny. Du verden så godt å slippe å stå i buffetkø. Fikk alt servert ved bordet.
Hyggelig betjening og serveringspersonell.
Spiste en av middagene på Kiegla Pub som tilhører hotellet. Flott sted med rimelig og god mat.

Vi kommer helt sikkert tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 186thomasa
Anette Sivertsen, General Manager på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-)
Vi åpnet deler av hotellet 03.08 etter både omfattende oppussing og utbygging. Vi har fortsatt noen arbeidere som flikker litt på veggene, så spørs om det er noen som kan ha glemt igjen en tapebit eller to ja.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste besøk til Trondheim.

Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Flott hotell, stort rom og rent og pent, midt i sentrum, med gangavstand til alt, og frokost på Egon vegg i vegg inkludert!
God service og hyggelig personale.
Vi kommer gjerne tilbake hit neste gang vi er i Trondheim

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, D9901SOrichards
Anette_THP, Resepsjonssjef på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-)
Velkommen tilbake ved neste tur til Trondheim.

Anmeldt 12. februar 2020

Hadde et fint opphold. Veldig god frokost. Fikk også bestille mat fra Restauranten som de kom med til rommet. Nydelig!
Gode senger og bra med plass på rommene. Nære sentrum og med bussholdeplasser like utenfor.

Dato for oppholdet: mai 2019
2  Takk, Monalisa333
Anette_THP, Resepsjonssjef på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2020

Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Det finnes utvilsomt bedre hoteller andre steder i Trondheim. Resepsjonisten ved innsjekk virket uinspirert og mer opptatt av å snakke med kollegaen sin. Hotellrommet vi fikk var for så vidt greit. Imidlertid var Wifi-dekningen elendig. Svært bråkete som en følge av stillasarbeid like utenfor.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Ivers75
Anette_THP, Resepsjonssjef på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Hei,
Takker så mye for din tilbakemelding, og beklager med dette at oppholdet ikke stod til dine forventninger.
Hotellet er under oppussing og utbygging, så det kan dessverre være noe støy enkelte dager.
Vi åpner nytt hotell 1.september, da uten støy og tipp topp Wifi dekning på plass, håper du ønsker å gi oss en ny sjanse da :-)