Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
ZenHotels.comUSD 198
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe fint og hjemmekoselig hotell. Veldig gode senger, svalt og fin temp på rommet når det var så varmt ute. God frokost, rent, og blide ansatte. Anbefales Og perfekt belligenhet når man har med seg ungdommer som vil på shopping.

Takk, 772lillb
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på. Det er godt å høre at dere har hatt et fint opphold og fikk sett både litt av byen og shoppingmulighetene. Ønsker dere velkommen tilbake

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Alt bare topp, nydelig frokost , hotellet er som nytt med Aircondition på rommet. Har kun positive ting å si. Meget sentralt også. Fikk også parkering i kjelleren . Nærhet til kjøpesenter og utesteder

Takk, jonmQ6020ZA
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Hei og tusen takk for så flott tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på :-) Så godt å høre at dere hadde et fint opphold her hos oss og fikk oppleve fantastiske Trondheim. Håper vi sees igjen og velkommen tilbake.

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Vi var her i 3 døgn, familie på 4.
Veldig fint hotell, stort familierom og god senger.
Hotellet ligger veldig sentralt plassert ifht. shopping, restauranter og ikke minst buss/trikkforbindelse.
Stort pluss at hotellet har gjennomgang til den gode familierestauranten Egon, og ikke minst Kjeglekroa som er en veldig fin bar med god atmosfære.
Veldig hyggelig og jordnær betjening på hotellet og godt renhold.

Den eneste og ganske store ulempen er at det er veldig dårlig ventilasjon på rommene. Ingen kjølemuligheter og man må bruke vinduene for å regulere temperaturen. Dette er heller ikke tilstrekkelig og rommet opplevdes som altfor varmt selv om utetemp. kun var 15-18 grader.
Som følge av at vinduer må være åpne blir det veldig mye støy fra den trafikkerte gaten like utenfor vinduet.

Takk, Psyfoon

Hei og tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Det setter vi meget stor pris på :-) Vi ønsker selvfølgelig at det skal være en passelig temperatur på rommene og god ventilasjon, så jeg tar med meg tilbakemeldingen din videre slik at vi kan forbedre oss her.
Det er godt å høre at dere hadde et flott opphold i Trondheim og håper det første til ønsket gjentakelse. Velkommen tilbake

Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

Moderne hotell med hyggelig ansatte. De serverte til og med frokost på senga etter forespørsel uten tillegg i pris. Moderne rom med mulighet for å koble opp med mobil (casting) fra feks Netflix, og det var stor tv på rommet. Manglet kanskje noe større utvalg i minibaren men ellers helt glimrende.

Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, G7391YZerikb
Tonje-Marie Hansen, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2021

Hei og tusen takk for så utrolig hyggelig vurdering! Det setter vi veldig stor pris på :-) Håper dere hadde et flott opphold her hos oss og at vi sees igjen. Velkommen tilbake

Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

Sentralt midt i Trondheim, god service og hyggelig betjening. En av få hoteller som har rom til familie på 5 på ett rom. Parkering i kjelleren eller på gata utenfor. Frokosten er utsøkt med bredt og innbydende tilbud. Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, O8997NGjohns
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2021

Hei og tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, Det setter vi utrolig stor pris på :-) Det er godt å høre at hele familien har hatt et fint opphold her hos oss og at frokosten har falt i smak.

Ønsker dere velkommen tilbake!