Booking.comUSD 176
TripadvisorUSD 166
ZenHotels.comUSD 198
2025 av 276 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med vårt opphold. Koselig betjening både i resepsjon og spisesal. Godt utvalg til frokosten. Veldig god kaffemaskin både i resepsjon, spisesal og på rommet. Helt og pent rom, og veldig koselig atmosfære i resepsjonsområdet.

Takk, Egjorand
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei. Så flott å høre at dere hadde en god opplevelse av vårt hotell og en vellykket ferie her i byen. Vi ønsker dere en fortsatt god sommer og velkommen tilbake

Anmeldt 19. juli 2021

Vi hadde 4 fine dager på dette sentralt beliggende hotellet i bykjernen, med gangavstand til de mest interessante besøksstedene og alle de gode spisestedene i sentrum, med de fleste transportlinjer rett utenfor døren. 10 min. gange til togstasjonen, medførte at vi tok en dagstur til Røros (Bergstaden), som ble en interessant og hyggelig opplevelse, inkludert togreisen tur/retur. Trondheim er fortsatt på vår liste over interessante destinasjoner og da er selvfølgelig Prinsen vår base for nye opplevelser.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, ARY944

Hei og tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Det er noe vi setter utrolig stor pris på. Det er flott å høre at dere hadde en god opplevelse av hotellet, byen og ikke mist en hyggelig tur til Røros. Håper dere fortsatt har en god sommer og at vi sees igjen. Velkommen tilbake

Anmeldt 11. juli 2021

Bodde i to døgn, savnet aircondition på rommet. Hadde rom mot bakgård, med during fra ventilasjonsanlegg slik at vinduene måtte være lukket om natta.
Innholdsrik frokost med alt man ønsker, veldig bra. Hotellet ligger like ved torget og nært det meste . Parkering i parkeringshus noen kvartaler unna da hotellet ikke hadde noe ledig. Hyggelig og servicevennlig betjening, godt renhold.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, maritn512
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på :-) Vi ønsker alltid å forbedre oss og dine tilbakemeldinger er viktige. Det er godt å høre at dere har hatt et flott opphold til tross for litt bråkete ventilasjonsanlegg. Vi jobber med å få ordnet dette med ventilasjon og håper dette går i orden snart. Velkommen igjen og fortsatt god sommer :-)

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Veldig serviceinnstilt personale, både i resepsjon og ved frokost. Vi fikk velge mellom å ha rom vendt mot gate eller "bakgård", det var veldig greit mtp støy. Kjempefint hotellrom og flott bad. Rent og velholdt generelt. Litt skuffet over frokosten, litt kjipt når alt av syltetøy, majones osv kommer i enkeltbeholdere. Det blir mye emballasje, og ser samtidig ikke like pent ut.

Takk, 636ingrids

Hei og tusen takk for deres til bakemelding. Det er godt å høre at dere hadde et flott opphold her hos oss. Vi takker for tilbakemeldingen om frokosten og vil tilbake til noe annet når restriksjonene tillater det, vi denne løsningen med tanke på smittevern. Velkommen tilbake og fortsatt god sommer

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe fint og hjemmekoselig hotell. Veldig gode senger, svalt og fin temp på rommet når det var så varmt ute. God frokost, rent, og blide ansatte. Anbefales Og perfekt belligenhet når man har med seg ungdommer som vil på shopping.

Takk, 772lillb
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på. Det er godt å høre at dere har hatt et fint opphold og fikk sett både litt av byen og shoppingmulighetene. Ønsker dere velkommen tilbake