Gratis avbestilling frem til 27.08.22
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
ZenHotels.comUSD 199
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, fine rom og utrolig hyggelig personale i både resepsjon og frokostsal. Godt utvalg på frokosten. Rengjøringen trekker dessverre litt ned, det var hår i sluk fra tidligere gjester, bøssete tepper på rommene og i gangen samt støv på overflater. Kjøleskap/minibar virket ikke på det ene rommet. Bookingen vår var 2 rom i 2 netter. Det ene rommet ble ikke redd opp eller byttet håndklær, i tillegg var det tomt for dopapir. Resepsjonen gjorde sitt beste for å ordne opp og beklaget at de hadde problemer med renholdet. Som kompensasjon for det dårlige renholdet ble vi lovet gratis overnatting på valgfritt Thon- hotell tilsendt pr e-post. Det har vi foreløpig ikke sett noe til.

Romtips: Hotellet har egen parkering med begrenset med plasser, kort vei til parkeringshus om det er fullt på hotellets parkering.
Takk, 73Sivs
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei og tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det setter vi veldig stor pris på. Jeg tar med meg tilbakemeldingene dine om renhold videre slik at vi kan forbedre oss og våre rutiner. Det er klart at renhold er noe vi har stort fokus på og skal holde standar! Gavekortene er sendt per post. Håper dere hadde et fint opphold og en god sommer videre. Velkommen tilbake

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Kanonflott dager i Trondhjem, fire netter på Prinsen i flunke-nye hotellrom, beliggende midt i sentrum. Kan ikke gjøre annet en å rulle en sekser på terningen, da også service var topp.

Top notch hotell experience❤️

Takk, 38b_rgep
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei. Så flott å høre at dere hadde en hyggelig kjærestetur til Trondheim og at dere hadde et så bra opphold her hos oss. Vi setter utrolig stor pris på slike tilbakemeldinger og ønsker dere en fortsatt god sommer! Velkommen tilbake

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med vårt opphold. Koselig betjening både i resepsjon og spisesal. Godt utvalg til frokosten. Veldig god kaffemaskin både i resepsjon, spisesal og på rommet. Helt og pent rom, og veldig koselig atmosfære i resepsjonsområdet.

Takk, Egjorand

Hei. Så flott å høre at dere hadde en god opplevelse av vårt hotell og en vellykket ferie her i byen. Vi ønsker dere en fortsatt god sommer og velkommen tilbake

Anmeldt 19. juli 2021

Vi hadde 4 fine dager på dette sentralt beliggende hotellet i bykjernen, med gangavstand til de mest interessante besøksstedene og alle de gode spisestedene i sentrum, med de fleste transportlinjer rett utenfor døren. 10 min. gange til togstasjonen, medførte at vi tok en dagstur til Røros (Bergstaden), som ble en interessant og hyggelig opplevelse, inkludert togreisen tur/retur. Trondheim er fortsatt på vår liste over interessante destinasjoner og da er selvfølgelig Prinsen vår base for nye opplevelser.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, ARY944

Hei og tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Det er noe vi setter utrolig stor pris på. Det er flott å høre at dere hadde en god opplevelse av hotellet, byen og ikke mist en hyggelig tur til Røros. Håper dere fortsatt har en god sommer og at vi sees igjen. Velkommen tilbake

Anmeldt 11. juli 2021

Bodde i to døgn, savnet aircondition på rommet. Hadde rom mot bakgård, med during fra ventilasjonsanlegg slik at vinduene måtte være lukket om natta.
Innholdsrik frokost med alt man ønsker, veldig bra. Hotellet ligger like ved torget og nært det meste . Parkering i parkeringshus noen kvartaler unna da hotellet ikke hadde noe ledig. Hyggelig og servicevennlig betjening, godt renhold.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, maritn512
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på :-) Vi ønsker alltid å forbedre oss og dine tilbakemeldinger er viktige. Det er godt å høre at dere har hatt et flott opphold til tross for litt bråkete ventilasjonsanlegg. Vi jobber med å få ordnet dette med ventilasjon og håper dette går i orden snart. Velkommen igjen og fortsatt god sommer :-)