Booking.comUSD 164
Agoda.comUSD 183
ZenHotels.comUSD 185
Anmeldt 8. desember 2021 via mobile enheter

Var her i forbindelse med et kurs.
Rommet var meget fint og romslig. Veldig god seng som sikret en god natt.

Treningsrommet var veldig bra og vil brukt igjen ved neste besøk.

Maten vi fikk servert til alle måltider var utmerket.

Konferanseavdelingen var bra, men rommet vi fikk var noe lite.

Dato for oppholdet: desember 2021
Takk, 280asgeirl
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2022

Hei. Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, det setter vi meget stor pris på.
Det er godt å høre at du er fornøyd med både maten, vår konferanseavdeling og rommene. og at du fikk benyttet trengingsrommet under ditt opphold. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake her hos oss.

Anmeldt 25. oktober 2021

Hotellrommene var nye og fine.
Sengene var noe av det beste jeg har ligget i og en vannkoker på rommet er alltid en fordel.
Frokosten er den beste jeg har vært på noen gang
Personalet var ekstremt hyggelige og det gjelder alle på hotellet
Anbefales på det sterkeste

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, P9032LGfrank
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2021

Hei.
Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på :-) Det er flott å høre at du er fornøyd og at oppholdet sto til forventingene dine. Velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 11. oktober 2021 via mobile enheter

Klarer ikke å få brukt poeng på overnattinger da det ikke finnes noe ledig, sjekket flere hoteller og tider. Like greit å skrote hele poengordningen!

Jeg fikk ikke muligheten til å bli med på oppholdet, dette skapte bry i resepsjonen /innsjekking. Med at det ikke ble noe velkomstdrinke, og sen utsjekk. Det ble servert løgn om at sen utsjekk kun gjelder søndager og ikke noe oppgradert rom! Sitter igjen med 0 fordeler som black member og med poeng, hva er da hensikten med å trofast velge Thon?

Takk, Alelys66

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Det er slik at et medlemskap er personlig og kan kun brukes dersom du selv er med på oppholdet. Om de gjestene som bodde her istendenfor deg hadde et medlemskap, så ville de ha fått fordelene knyttet opp i mot dette. Jeg tar med meg tilbakemeldingene dine videre slik at vi kan se på våre rutiner og forbedre oss her.

Anmeldt 4. oktober 2021

Vi hadde som Familie et utrolig bra opphold i 3 dager i Trondheim med å bo på Thon Hotel Prinsen med en fantastisk frokost som start på dagen etter en god natts søvn i gode og komfortable senger og et stort rom med utsikt, Meget bra rom.

Romtips: stille rom og fin utsikt i høyere etasjer, heisen bringer deg raskt opp og ned.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Sigvald T
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2021

Hei og tusen takk for så hyggelig tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på :-) Det er fantastisk å høre at dere hadde så fine dager her hos oss i Trondheim og at opplevelsen sto til forventningene. Velkommen tilbake

Anmeldt 28. september 2021

Negativt
De i resepsjonen oppleves som om de vil være alle andre steder enn der. Ingen smil, hei eller hade når man kom og gikk og det gjaldt hele oppholdet. Ved bestilling av rom ble navn på gjester og hvem som skulle på hvilke rom ført inn, men det påstå de i resepsjonen at de ikke kunne se. Veldig lytt mellom rom og mellom gang og rom. Kunne høre alt som ble sagt i en helt vanlig samtale i naborommet.

Positivt
De ansatte som var på frokosten var veldig hyggelige. Alle man møtte smilte, sa hei og slo av en liten prat når de hadde tid til det. Proffe, flinke og hyggelige. Kanskje de i resepsjonen bør lære av de som jobber på frokosten. Rent hotell og helt grei standard

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, N1070DEthomasf
Tonje-Marie Hansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Prinsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Hei og tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det setter vi veldig stor pris på.
Det er leit å høre at dere ikke fikk den velkomsten som forventet hos oss og dette beklager vi så mye for! Vi jobber hele tiden med forbedring og dette er absolutt noe vi skal ta med oss videre.

Det er godt å høre at dere hadde en god opplevelse på frokosten og vårt personale der. Det skal jeg videreformidle til de.
Håper dere ellers hadde et flott opphold her hos oss og at vi får muligheten til å rette opp inntrykekt ved en senere anledning. Velkommen tilbake