Expedia.comUSD 136
Algotels
Agoda.comUSD 141
Anmeldt 18. november 2018

Oppgradert hotell med nytt navn og greier. Vellykket ihvertfall, ny innredning samt ett ekstra pluss for frokost-tilbud. Den var fabelaktig! Gode senger og greie rom. Beliggenheten er fortsatt midt i smørøyet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, DogOnSnail
ThonHotelNidaros, Resepsjon på Thon Hotel Nidaros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Kjære DogOnSnail,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.

Så hyggelig å lese at du synes oppussingen er vellykket, vi er veldig fornøyde selv og :)
Vi er blitt veldig stolte over frokosten vi har, og det er jo flott at den faller i smak.

Velkommen tilbake ved en senere anledning! :)

Anmeldt 12. november 2018

Bra beliggenhet, midt i sentrum. Fantastisk frokost. Stort sett veldig hyggelig personale (med unntak av 1...) Ikke altfor stort som, som var for varmt. Radiator stod ikke på så det var ikke mulig å justere noe mer, så da ble det med 2 vinduer oppe. Ikke noe kjempeproblem i november, men vil tro dette hadde vært vel varmt på sommeren.

Romtips: Rom vendt mot havnen/havet har bra utsikt
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Johnfly
ThonHotelNidaros, Resepsjon på Thon Hotel Nidaros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Kjære Johnfly,

Takk for at du tok deg tid til å legg igjen en tilbakemelding.

Det er hyggelig å lese at du synes at hotellet var bra og at frokosten var fantastisk.
Siden hotellet er av mur kan det bruke noe tid på å kjøle seg ned igjen etter et væromslag som det har vært i november. Da kan nok de som har vært frosne hatt høy temperatur på rommet.

Velkommen tilbake til oss! :)

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet var fint med romslig bad og god seng. Frokosten var nydelig. De hadde et bra tilbud for allergikere, over snittet blant norske hoteller vil jeg si. Dersom man er var på lyder vil jeg anbefale å ta med ørepropper, rommet mitt vendte rett ut mot et diskotek, og det var en del støy til tross for at det var midt i uka. Alt i alt godt fornøyd!

Takk, 458sirif
ThonHotelNidaros, Resepsjon på Thon Hotel Nidaros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Kjære Siri F,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse.

Det er hyggelig å lese at du synes hotellet og frokosten var bra, og at du er godt fornøyd :)
Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt til i Trondheim sentrum. Frokosten er meget bra både i utvalg og kvalitet. Moderne fine rom, men litt lite trangt bad. Betjening og service er på topp. Ypperlig for reisende uten bil

Takk, 613kjetila

Kjære Kjetil A,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.

Det er hyggelig å lese at du synes frokosten er veldig bra og at rommene våre er fine. Vi har nok noen rom med små bad, men det er bare å kommentere i bestilling til oss at du ønsker rom med stort bad så vil vi følge opp ønsker så langt det lar seg gjøre.

Håper å se deg igjen ved en senere anledning :)

Med vennlig hilsen Nina H

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde soverom ut mot den gaten hvor det var diskotek. Dette var ikke åpent, men det var fulle folk som ropte halve natten. Det var også en slags container utenfor som noen kastet glass i flere ganger i løpet av natten. Vi var ikke her i helgen, og tør ikke tenke på hvor mye bråk det er da. Rommet er ok, men badet var veldig lite. Frokosten og kveldsmaten var god. Særlig den ferske appelsinjuicen. Jeg kommer nok ikke til å bo her igjen.

3  Takk, 761trinem

Kjære Trine M,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.

Vi har flere rom som vender ut mot gate, og der er det ofte mere støy enn ved rom mot bakgård. Vi anbefaler folk som er var på lyd å be om rom mot bakgård.

Med vennlig hilsen Nina H