Expedia.comUSD 142
eDreamsUSD 138
Agoda.comUSD 147
Anmeldt 2. februar 2019

Resepsjonisten var nedlatende, sur og frekk. Mye triveligere på jobb hvis en ikke har gjester, var tydeligvis hans motto. Lurvete rom, som heller ikke var helt rent. Da vi spurte om å få en annet, var det et helt uhørt forlangende, tydeligvis. Vi kommer aldri tilbake!

1  Takk, Trondheimsdama
ThonHotelNidaros, Resepsjon på Thon Hotel Nidaros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Kjære Trondheimsdama,

Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.

Vi beklager virkelig at du fikk en slik opplevelse til oss. Selvsagt skal våre ansatte være hyggelig og rommene rene, og da skal du jo fått byttet rom når det ikke bra. Vi tar din tilbakemelding til etterretning og tar opp dette internt.

Anmeldt 22. januar 2019

Super-trivelig personale, flott plassering og god frokost! Hotellet ligger nært både sentrum og Pirbadet. Hotellet evner å ivareta tradisjon samtidig som det fornyer seg, fargerikt med klassisk touch. Ett av mine favoritthotell!

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, sigrun2019
ThonHotelNidaros, Resepsjonen på Thon Hotel Nidaros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Kjære Sigrun2019,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.

Så hyggelig å lese alt det fine du skriver om oss! :) Det er ekstra hyggelig å lese at personalet blir satt pris på.
velkommen tilbake til oss :)

Med vennlig hilsen Nina H

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet har en glimrende beliggenhet midt i Trondheim. Hotellet er litt vel fargerikt etter min smak, men rommene er fine og behagelige. En fantastisk frokost med det meste man kan ønske. Eneste jeg manglet var Croisanter, men det er pirk hotellet har også utsjekk kl 12, og serverer kveldsmat inkludert i prisen. Helt klart det hotellet jeg skal bo på neste gang jeg er i Trondheim også.

1  Takk, Foodsterbasse
ThonHotelNidaros, Resepsjon på Thon Hotel Nidaros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Kjære Foodsterbasse,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.

Så hyggelig at du hadde et fint opphold hos oss. Det er blitt ganske fargerikt til oss og den minimalistiske stilen er nok ganske fraværende :) Det er godt du synes rommet var fint og behagelig.
Frokosten bruker faktisk å ha croissanter så vil tro det bare var mangel i forsyningene den dagen.

Velkommen tilbake til oss, da forhåpentligvis med masse croissanter på frokosten :)

Anmeldt 12. desember 2018

Litt små rom men ok . Kjempe frokost å en bra kveldsmat. Bli og trivelig betjening.

I sentrum av det meste. Kommer nok tilbake for en ny helg . Anbefales . Flott å bruke hotellet når det er noe som skjer i byen.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Orkdaling
ThonHotelNidaros, Resepsjon på Thon Hotel Nidaros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Kjære Orkdaling,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.
Så hyggelig å lese at du likte hotellet, frokosten og personalet :)
Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 4. desember 2018

Svært sentral beliggenhet, men dette innebærer noe støy, særlig i løpet av helgene. Flybussen stopper rett ved hotellet. Hyggelige og hjelpsomme ansatte. Fint rom, kanskje litt lite, men med alt nødvendig utstyr. Utrolig god frokost og bra med kveldsmat. Har bodd på hotellet to ganger før og er totalt sett veldig fornøyd!

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, axelhect
ThonHotelNidaros, Resepsjonssjef på Thon Hotel Nidaros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Kjære axelhect.

Tusen takk for tilbakemeldingen din.

Det er godt å høre at alt sto til dine forventninger. Både I forhold til utstyr på rom og bespisning.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen Merete