Anmeldt 4. september 2019

Veldig sentral beliggenhet midt i byen. Kort vei til jernbane/buss og nært flere parkeringshus/parkeringsplasser.
Trivelige mennesker både i resepsjon og spisesal.
Fint og rent rom.
Kjempegod frokost, og i tillegg serveres det kveldsmat!
En positiv og god opplevelse.

Takk, 858stianl
ThonHotelNidaros, Resepsjon på Thon Hotel Nidaros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Kjære 858stianl,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.

Så hyggelig å lese at du hadde et fint opphold til oss. Spesielt hyggelig å lese at du synes oss som jobber her er trivelig, det setter vi veldig pris på :)

Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :)

Med vennlig hilsen Nina H.

Anmeldt 28. august 2019

Veldig fornøyd med hotellets beliggenhet og personalet. Trivelig rom. Bra frokost og en overraskelse at det også ble servert kveldsmat. Selv om hotellet ligger i sentrum var det stille og rolig. Besøker gjerne dette hotellet en gang til. Anbefales.

Romtips: Høyere etasjer har mindre støy fra utelivet i nærheten.
Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, keturist

Kjære keturist,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.

Så hyggelig å lese at du er fornøyd med oppholdet. Det er bra frokosten falt i smak. Håper kveldsmaten var en hyggelig overraskelse :)

Du er hjertelig velkommen tilbake! :)

Med vennlig hilsen Nina

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Lå ei natt på dette hotellet, og ble positivt overrasket. Sentral beliggenhet og god service fra trivelige ansatte. Ikke det største rommet jeg har bodd på, men stort nok til to personer. Friske farger og godt renhold trekker opp. Hotellets frokost er blant de beste hotellfrokostene jeg har spist. Dette hotellet vil jeg absolutt anbefale, og jeg kommer garantert til å bo het flere ganger.

1  Takk, LeifG92

Kjære LeifG92,

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en anmeldelse.

For en hyggelig tilbakemelding, det er fint å se at du hadde et fint opphold og at frokosten og rommet falt i smak.
Spesielt hyggelig å lese at du synes vi som jobber her er trivelige, det setter vi stor pris på :)

Du/dere er hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 7. august 2019

Super beliggenhet midt i Trondheim. Veldig hyggelig betjening i resepsjonen, og veldig god frokost med godt utvalg. Lite, men veldig greit rom. Gode senger, greit med oppbevaringsplass på rommet, og hyggelig med Farris og vann "on the house".

1  Takk, lenethon

Kjære Lenethon.

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.

Så hyggelig å lesse at du hadde et fint opphold til oss. Det er godt frokosten falt i smak. Takk for fine ord om oss ansatte, slik setter vi stor pris på :)

Håper å se deg igjen ved en senere anledning! :)

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi trivdes veldig godt på dette hotellet. Trivelig personale og en veldig god frokost. Sentral beliggenhet,passet perfekt for vårt besøk. Rent og pent hotell, gode senger og fargeglade rom. Anbefales!

1  Takk, Unni S

Kjære Unni S,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Så hyggelig å lese at dere trivdes hos oss, og at frokosten falt i smak. Tusen takk for fine ord om oss som jobber her :)

Du/dere er hjertelig velkommen tilbake! :)