Gratis avbestilling frem til 25.09.21
Priceline
eDreamsUSD 171
FindHotelUSD 179
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på fire, og skulle være tre netter i Trondheim på norgesturné. Første natta sov vi lite; rom mot hovedgate - og trangt og lite bad! Jeg sjekka med resepsjon dagen etter for å høre om mulighet for å bytte rom. Fikk telefon litt senere når vi var ute i byen, at vi skulle få et annet rom. Super service, der de til og med flytta tinga som stod i dusjen vi glemte - inn på våre nye rom.
Utrolig serviceinnstilt personale, god frokost, mange kaffekapsler til kaffemaskin på rommet , veldig sentralt i byen - anbefales!!

Takk, Merethe22
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell, men det finnes bedre alternativer. Vi bodde her antagelig på sommerens varmeste dag, men dessverre gjorde ikke rommene det noe bedre. Ingen ventilasjon eller aircondition, vinduene kunne knapt åpnes, noe som er oppskriften på meget dårlig inneklima. Hotellet ligger tett på en trafikkert vei, noe som medfører noe ekstra støy. Etter bare en natt sjekket vi ut og inn på Scandic Nidelven som var et mye bedre hotell. NB. Må også nevnes at parkeringsmulighetene i området er helt horribelt. Kommer dere med bil, finn et hotell på utsiden av byen.

1  Takk, frechanor
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Flott hotell med god frokost, min favoritt grillet brie i varm honning med valnøtter! Rom 325-gårikke an å ligge i sengen og se på tv, pga møbleringen. Gikk ikke å bytte, siden de ikke visste hvilke rom det går an på.

Takk, trineelvebakk
Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Topp frokost og god seng.
Meget hyggelig og serviceinnstilt betjening. Sentralt beliggende kort vei fra jernbanestasjonen. Det er alltid en fornøyelse å besøke et Thon Hotell.
Tripadvicer burde ikke forlange 200 tegn..det var litt kjedelig

Takk, arnepeterr
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

En frokost som oversteg all forventning, grei kveldsmat. Hyggelig betjening, supergod seng å ligge i. Veldig ,veldig deilig opphold. Kommer tilbake!!
Rommet var lite, men koselig, badet var lite og doen superlav. Hvorfor ante ingen.Alt i alt utrolig hyggelig opphold.

Takk, Elsokaja