Expedia.comUSD 176
CheapTicketsUSD 176
eDreamsUSD 165
Orbitz.comUSD 176
Anmeldt 17. juli 2020

Et flott og hyggelig hotell med sentral beliggenhet! Likevel hører du ikke noe støy :)
Rommene er koselige med alt du trenger og vi hadde utsikt til Munkholmen fra 5. etg!
Frokosten er alle tiders! I disse koronatider ble det peke-mat (jeg skal ha sånn, sånn og litt av den), men det funket kjempefint.
Eneste negativt er at det er ikke enkelt å finne parkeringsplass i umiddelbar nærhet, men skal du ha hotell i sentrum så må du nok regne med å lete litt i området.
Anbefales virkelig!

Romtips: Utsikt fra 5. etg.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, janeriko249
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var bra, kjempegode senger, god dyne og to puter til hver synes vi var veldig bra. Puntene var også fyldige og gode, ikke slapp og flate som på andre hotell. Frokosten var kjedelig. Det skal egentlig være åpnet for buffet, men det vare det ikke på dette hotellet. Det var god frokost men det vare mest varmretter, eks flere varianter av egg (eggerøre, hardkokt, speilegg osv) pølser, bacon og bønner. Det var nesten ingenting pålegg og grønnsaker. Og ingen frukt det var derimot godt utvalg av drikker. Men en ting jeg generelt savner på alle hotell er Helmelk(rød kartong), de bruker kon å ha lett melk (rosa) eller ekstra lettmelk (blå)

Takk, reiersgard
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bodde i 3.etg ved gjennomgangen til frokostsalen.
Rommet ok selv om det var lite.
God frokost , og rent og fint !
Men konstant u-lyd fra ventilasjonsanlegget ga en dårlig mulighet for nattesøvn.
Enten burde ventilasjonsanlegget på taket vært skjermet , eller vinduene byttet til mer lydisolerte vindu !

Takk, 409steinar_
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på fire, og skulle være tre netter i Trondheim på norgesturné. Første natta sov vi lite; rom mot hovedgate - og trangt og lite bad! Jeg sjekka med resepsjon dagen etter for å høre om mulighet for å bytte rom. Fikk telefon litt senere når vi var ute i byen, at vi skulle få et annet rom. Super service, der de til og med flytta tinga som stod i dusjen vi glemte - inn på våre nye rom.
Utrolig serviceinnstilt personale, god frokost, mange kaffekapsler til kaffemaskin på rommet , veldig sentralt i byen - anbefales!!

Takk, Merethe22
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell, men det finnes bedre alternativer. Vi bodde her antagelig på sommerens varmeste dag, men dessverre gjorde ikke rommene det noe bedre. Ingen ventilasjon eller aircondition, vinduene kunne knapt åpnes, noe som er oppskriften på meget dårlig inneklima. Hotellet ligger tett på en trafikkert vei, noe som medfører noe ekstra støy. Etter bare en natt sjekket vi ut og inn på Scandic Nidelven som var et mye bedre hotell. NB. Må også nevnes at parkeringsmulighetene i området er helt horribelt. Kommer dere med bil, finn et hotell på utsiden av byen.

1  Takk, frechanor