Gratis avbestilling frem til 23.10.21
ZenHotels.com
eDreamsUSD 190
FindHotelUSD 192
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger fint i Midtbyen med «alt» i gåavstand.
Behagelig rom, litt lite bad, men fungerte helt greit.
Frokosten var fantastisk, og de var veldig påpasselige og ryddet bord og fikk folk plassert selv i verste rushet en dag under Olavsfestdagene.
Eneste aber var dårlige parkeringsmuligheter. Ikke langt til offentlig parkeringshus, men litt strevsomt med bagasje som måtte bæres.

2  Takk, LivS41
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankommer sent til Trondheim. Vi hadde ikke booket noe hotell og vi ringer inn kl 01:20 på natta. En hyggelig mann ordner 2 doble rom til oss da familie rom var opptatt. Vi får de to rommene til en svært billig penge og utsjekk kl 14 uten tillegg.
Frokosten var kjempebra.
Hyggelige personale.

Eneste minus er at hotellet ikke har egen p plass så enten var det en kort gange til p hus eller kommunale p plasser.

Men alt i alt var det OK :)
Anbefaler hotellet fordi det jobber hyggelige ansatte der.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 414kaib
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod service, helt topp frokost rommene er små, men veldig godt utnyttet. Super beliggenhet så her er det lett å ta seg rundt til alt du vil se i byen. Pluss for herlige farger på møbler i foajeen

Takk, ellenr585
Anmeldt 22. juli 2020

Koselig hotell med veldig sentral beliggenhet både til shopping og restauranter
Hyggelig og blid betjening både i resepsjon og frokostservering.
Veldig fornøyd med rommet med utsikt mot gaten, men ingen støy. Rent og med gode senger.
Veldig fornøyd med frokostbuffeen (pekebuffet) Her var alt man kunne ønske seg og man bel møtt med et smil. Ingen kødannelse ved frokosten og ryddig og rent.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Helen F
Anmeldt 17. juli 2020

Et flott og hyggelig hotell med sentral beliggenhet! Likevel hører du ikke noe støy :)
Rommene er koselige med alt du trenger og vi hadde utsikt til Munkholmen fra 5. etg!
Frokosten er alle tiders! I disse koronatider ble det peke-mat (jeg skal ha sånn, sånn og litt av den), men det funket kjempefint.
Eneste negativt er at det er ikke enkelt å finne parkeringsplass i umiddelbar nærhet, men skal du ha hotell i sentrum så må du nok regne med å lete litt i området.
Anbefales virkelig!

Romtips: Utsikt fra 5. etg.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, janeriko249