Gratis avbestilling frem til 18.12.21
Gratis avbestilling frem til 17.12.21
Gratis avbestilling frem til 18.12.21
eDreamsUSD 181
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening i resepsjonen.
Pene rom. Gode senger. Sofaen var litt hard å sove på. Også knirka den.
Frokosten var heeeeeelt fantastisk.
Masse utvalg og nydelige mat.
Ferskpresset appelsinjuice var toppen av kransekaka
Digger fargene de har pusset opp med

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, TillyWildCat
Anmeldt 20. september 2020

DEtte hotelet ligger sentral i Trondheim og ble av Hotels.com ranket høyt, så jeg hadde jo litt forventninger.

Badet er det minste jeg har sett på et hotel og toalettet er nå nær veggen at det går ikke ann å sitte normalt.

Rommene er så dårlig lydisoliret at du hører alt som foregår i gangen utenfør.

Et lite plus er frokust og bellignehet

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, James1414
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger fint i Midtbyen med «alt» i gåavstand.
Behagelig rom, litt lite bad, men fungerte helt greit.
Frokosten var fantastisk, og de var veldig påpasselige og ryddet bord og fikk folk plassert selv i verste rushet en dag under Olavsfestdagene.
Eneste aber var dårlige parkeringsmuligheter. Ikke langt til offentlig parkeringshus, men litt strevsomt med bagasje som måtte bæres.

2  Takk, LivS41
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankommer sent til Trondheim. Vi hadde ikke booket noe hotell og vi ringer inn kl 01:20 på natta. En hyggelig mann ordner 2 doble rom til oss da familie rom var opptatt. Vi får de to rommene til en svært billig penge og utsjekk kl 14 uten tillegg.
Frokosten var kjempebra.
Hyggelige personale.

Eneste minus er at hotellet ikke har egen p plass så enten var det en kort gange til p hus eller kommunale p plasser.

Men alt i alt var det OK :)
Anbefaler hotellet fordi det jobber hyggelige ansatte der.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 414kaib
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod service, helt topp frokost rommene er små, men veldig godt utnyttet. Super beliggenhet så her er det lett å ta seg rundt til alt du vil se i byen. Pluss for herlige farger på møbler i foajeen

Takk, ellenr585