Booking.comUSD 183
Orbitz.comUSD 182
Agoda.comUSD 193
Anmeldt 11. juli 2021

Hyggelige folk allerede ved innsjekkingen. Flott rom, rent og ryddig og ganske så nytt. Men det som kanskje tar kaka er den bugnende buffeten til frokost. Der manglet absolutt ingen ting. Eneste lille haken var at hotellet kunne vært bedre skiltet i Søndre gate spm man vel vanligvis kommer kjørende i.

Takk, Thordani
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Jeg hadde gitt beskjed om at jeg ankom hotellet med min sønn men tror jeg fikk utdelt noe av det minste hotellrommet ever ! Neste dette til resepsjonisten i forbifarten og ble tilbudt et større rom allerede neste dag ! Veldig fornøyd med det !! Super service! Har vært der tidligere også og kommer garantert igjen ! Nydelig frokost

Takk, Anka B
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Jeg glemte mac’en min på hotellrommet, og oppdaget det ikke før jeg satt i møte et godt stykke syd for byen. Ringte hotellet og de fant maskinen. Ikke bare fant de den; en av de ansatte kjørte til kontoret mitt og leverte den! Uten ekstra betaling, sa faktisk nei takk.
Ypperlig service, tusen takk!

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, BerntA
Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Anbefales på det varmeste. Et fargerikt hotell med veldig hyggelig betjening, gode senger og en fantastisk frokost! Vi kommer tilbake! Sentral og god beliggenhet, stille likevel. Skvatt litt først av alle fargene overalt, men det gjør jo at du glemmer at du er på hotell og føler deg mer hjemme.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Tone G
Anmeldt 4. mai 2021

Kom sent (22:30), ble likevel ønsket velkommen av veldig hyggelig personell i resepsjonen som informerte om alle nødvendige ting før vi gikk til rommet. Store flotte moderne rom, rent og pent. Kaffemaskin på rommet er luksus. Gode senger og stort flott bad.
Frokosten var svært god.

Dato for oppholdet: april 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, GoPlaces790818