Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
eDreamsUSD 180
2025 av 300 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Bortsett fra at mange av rommene er de minste jeg noensinne har opplevet, og at å få parkert bil er kronglete, er dette et trivelig hotell.

Beliggenheten er veldig sentral, og fasilitetene er moderne og hyggelige.

Noen rom er OK størrelse, men har man tendenser til klaustrofobi har man et problem hvis man blir tildelt et av de mikroskopiske rommene med et enda mer mikroskopisk bad. Eneste grunn til at vi unngår dette hotellet i fremtiden.

Romtips: Be om å ikke få et av de bittesmå rommene.
Takk, GrandTour51816541762
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Bra hotell med sentral beliggenhet. Veldig bra frokost med masse utvalg. Første natt fikk vi rom i den gamle delen, da var det endel støy fra en bar på andre siden av gaten. Andre natt fikk vi rom i den nye delen og det var mye bedre. Hyggelig personale.

Takk, MonaElisabeth
Anmeldt 12. juli 2021

Beliggenheten er bra, men det er faktisk ikke plass noe sted til å lesse av bagasje.
Fikk dårlig informasjon om dette ved forespørsel på forhånd.
Fikk tildelt feil rom ved ankomst. Dette ble rettet opp.
Svært varmt på rommet, ingen lufting/kjøling. Lite søvn pga dette. Resepsjon var ikke interessert i temaet. "sånn var det bare på sommeren"
Ingen kjøling i minibaren. Selv sjokoladen var smeltet i papiret. Ikke vann i minibaren. Wifi funket ikke. Resepsjonen fastslo selvfølgelig fast at det var problem med min PC. Uinteressert tyggegummityggende resepsjonist.
Dette var overhodet ikke verdt pengene.
Frokosten holdt bra nivå.

Romtips: Ikke bo her uten at de skaffer seg aircondition
Takk, eriksverre
Anmeldt 11. juli 2021

Hyggelige folk allerede ved innsjekkingen. Flott rom, rent og ryddig og ganske så nytt. Men det som kanskje tar kaka er den bugnende buffeten til frokost. Der manglet absolutt ingen ting. Eneste lille haken var at hotellet kunne vært bedre skiltet i Søndre gate spm man vel vanligvis kommer kjørende i.

Takk, Thordani
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Jeg hadde gitt beskjed om at jeg ankom hotellet med min sønn men tror jeg fikk utdelt noe av det minste hotellrommet ever ! Neste dette til resepsjonisten i forbifarten og ble tilbudt et større rom allerede neste dag ! Veldig fornøyd med det !! Super service! Har vært der tidligere også og kommer garantert igjen ! Nydelig frokost

Takk, Anka B