Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
Booking.comUSD 179
TripadvisorUSD 179
eDreams
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
17–22 av 300 anmeldelser
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Supert hotell! Alt var fint! Rent og stilig!
Stille rom, deilig frokost , fin beliggenhet , flott service , deilige senger, kanskje litt smale , hadde to enkelt senger.
Anbefaler virkelig dette hotellet!

Takk, Line S
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Par pÄ 3 netters overnatting.
2 flasker vann pÄ gull-medlemskap ved ankomst, ikke akkuratt noe Ä ta bÞlgen over. Fullbooket hotell gjorde at frokost ble rushet og at vi ikke fikk forlenge utsjekk med mer enn 1 time fra kl 12:00 - 13:00. Prisene pÄ overnattingen var uten tvil oppjustert sÄ det lille som var av rabatter ble bare en vits.

Takk, Virlux
Anmeldt 27. juli 2021

Vi overnattet to netter. Ble godt tatt imot. Fikk et fint og rent rom, litt lite, men funksjonelt. Deilig dusj med stort dusjhode. Kranen pÄ vasken var litt aggressiv, sÄ vi mÄtte vÊre forsiktige for ikke Ä bli sÞlt pÄ. Innebygd Chromecast i TVen og bra WiFi. Kjekt med vannkoker og minikjÞleskap pÄ rommet. Kaffekapselmaskiner i foajeen som kunne fritt brukes, samt gratis epler og kaffekaker.

Frokostbuffeten var veldig imponerende. FÞrst av alt hadde de stÄlkontroll pÄ smittevern med en hovmester som slapp folk inn etter hvert som det ble ledig og som fulgte oss til bordet. Vi mÄtte bruke maske nÄr vi hentet mat, noe som ble overholdt av alle gjestene og personalet. Utvalget var kjempebra og smakte godt.

Dagen vi skulle reise forlot vi hotellet fÞr frokost. Vi spurte om Ä fÄ matpakke med oss, noe vi fikk.

Takk, tfhg
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Bortsett fra at mange av rommene er de minste jeg noensinne har opplevet, og at Ä fÄ parkert bil er kronglete, er dette et trivelig hotell.

Beliggenheten er veldig sentral, og fasilitetene er moderne og hyggelige.

Noen rom er OK stÞrrelse, men har man tendenser til klaustrofobi har man et problem hvis man blir tildelt et av de mikroskopiske rommene med et enda mer mikroskopisk bad. Eneste grunn til at vi unngÄr dette hotellet i fremtiden.

Romtips: Be om Ä ikke fÄ et av de bittesmÄ rommene.
Takk, GrandTour51816541762
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Bra hotell med sentral beliggenhet. Veldig bra frokost med masse utvalg. FÞrste natt fikk vi rom i den gamle delen, da var det endel stÞy fra en bar pÄ andre siden av gaten. Andre natt fikk vi rom i den nye delen og det var mye bedre. Hyggelig personale.

Takk, MonaElisabeth