Booking.comUSD 177
Travelocity
Agoda.comUSD 190
2025 av 306 anmeldelser
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Besøkte dette hotelle anledning bryggeri festivalen. Hotellet ligger veldig sentralt, gangavstand til det meste. Flotte rom og veldig hyggelige betjening. Frokosten var veldig god, fikk velge tid for ankomst pga corona. Anbefale på det sterkeste

1  Takk, johnnyvelde
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Supert hotell! Alt var fint! Rent og stilig!
Stille rom, deilig frokost , fin beliggenhet , flott service , deilige senger, kanskje litt smale , hadde to enkelt senger.
Anbefaler virkelig dette hotellet!

Takk, Line S
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Par på 3 netters overnatting.
2 flasker vann på gull-medlemskap ved ankomst, ikke akkuratt noe å ta bølgen over. Fullbooket hotell gjorde at frokost ble rushet og at vi ikke fikk forlenge utsjekk med mer enn 1 time fra kl 12:00 - 13:00. Prisene på overnattingen var uten tvil oppjustert så det lille som var av rabatter ble bare en vits.

Takk, Virlux
Anmeldt 27. juli 2021

Vi overnattet to netter. Ble godt tatt imot. Fikk et fint og rent rom, litt lite, men funksjonelt. Deilig dusj med stort dusjhode. Kranen på vasken var litt aggressiv, så vi måtte være forsiktige for ikke å bli sølt på. Innebygd Chromecast i TVen og bra WiFi. Kjekt med vannkoker og minikjøleskap på rommet. Kaffekapselmaskiner i foajeen som kunne fritt brukes, samt gratis epler og kaffekaker.

Frokostbuffeten var veldig imponerende. Først av alt hadde de stålkontroll på smittevern med en hovmester som slapp folk inn etter hvert som det ble ledig og som fulgte oss til bordet. Vi måtte bruke maske når vi hentet mat, noe som ble overholdt av alle gjestene og personalet. Utvalget var kjempebra og smakte godt.

Dagen vi skulle reise forlot vi hotellet før frokost. Vi spurte om å få matpakke med oss, noe vi fikk.

Takk, tfhg
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Bortsett fra at mange av rommene er de minste jeg noensinne har opplevet, og at å få parkert bil er kronglete, er dette et trivelig hotell.

Beliggenheten er veldig sentral, og fasilitetene er moderne og hyggelige.

Noen rom er OK størrelse, men har man tendenser til klaustrofobi har man et problem hvis man blir tildelt et av de mikroskopiske rommene med et enda mer mikroskopisk bad. Eneste grunn til at vi unngår dette hotellet i fremtiden.

Romtips: Be om å ikke få et av de bittesmå rommene.
Takk, GrandTour51816541762