Gratis avbestilling frem til 16.07.22
FindHotel
Agoda.comUSD 166
Trip.comUSD 180
Anmeldt 20. februar 2022 via mobile enheter

Veldig gode senger og veldig digge stoler på rommet for å sitte å slappe av i. God kvelds og frokost, eneste jeg savnet var tomatbønner. Veldig fornøyd med oppholdet. Kommer gjerne igjen, men da blir det mer enn en natt.

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, ruthheleneb2022
Anmeldt 9. februar 2022 via mobile enheter

Vi opplevde dessverre å komme til et hotellrom som ikke var helt rent, do/vegg som vist på bildet har ikke blitt vasket etter et tidligere opphold. Men eller god frokost og eller god opplevelse med personalet.

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, fridanybeerg
Anmeldt 12. januar 2022 via mobile enheter

Anbefaler virkelig dette hotellet. Sentral beliggenhet og fine rom. Veldig hyggelige og serviceinnstilte ansatte i resepsjonen. Vi hadde med en liten valp og det var ikke noe problem, helt supert at vi i den forbindelse kunne ta med frokosten på rommet. Veldig god frokost, ble også her møtt av hyggelige ansatte. Vi kommer garantert tilbake hit.

Dato for oppholdet: januar 2022
Takk, BrittB369
Anmeldt 21. november 2021 via mobile enheter

Tidligere Gildevangen hotell har gjennoppstått som Thon hotell Nidaros, nyoppusset og lekkert. Hotellet ligger nederst i Søndre gate, og det er kort vei til alle sentrums herligheter. God mottakelse i resepsjonen, og selv om jeg kom tidlig fikk jeg tildelt rom. Flott rom i øverste etasje i herlige farger og med laminatgulv. Her var det vannkoker, strykjern, strykebrett og et lite kjøleskap. Badet er nok det minste jeg noen sinne har sett, men det var en liten hylle under vasken til toalettmappa. Imponert over hva de har fått til på et par kvadrat!
Koselige frokostområder, og veldig god og variert frokost. Kjempebonus at flybussen har stopp rett utenfor hotellet.
Bor her gjerne igjen.

Dato for oppholdet: november 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Hellebor
Anmeldt 10. november 2021 via mobile enheter

Flott opphold og fin service. Nydelig frokostIkke ett typisk sterilt og upersonlig Thon hotell. Blid og serviceinnstilte ansatte. Anbefaler ett el flere opphold her. Ligger sentralt til, ikke langt fra tog og buss.

Dato for oppholdet: november 2021
Takk, _alseth_nina