“Mat med kjærlighet”
Anmeldelse av Erlings

Erlings
Vurdert som nr. 88 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Man behøver ikke være veganer for å sette pris på Erlings - en perle av et sted. Nydelig mat for alle som vil spise sunnere eller bidra til å begrense klimautslippene.

1  Takk, Martun

Anmeldt 4. mars 2021 via mobile enheter

Dette var mat laget med kjærlighet! Tok med meg en lunsjboks på jobb, og måtte underveis i måltidet stoppe opp og bare takke alle involverte for de gode smakene. Her har alle gjort jobben sin! Alt fra potetbonden, grønnsaksleverandøren til den kjempedyktige kokken som laget denne smakfulle opplevelsen for meg. Takk!

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Nomad16431589405
Anmeldt 21. februar 2021 via mobile enheter

Erlings lunsjbar serverer utrolig god vegansk mat. Oppfinnsomme kombinasjoner og bruk krydder gjør måltidet til en utrolig sammensatt opplevelse. Jeg er ikke veganer eller vegetarianer selv, men savner ikke kjøtt i det hele tatt. Min personlige favoritt er lunsjtallerken siden den har noe nytt hver gang, men pizzaen er også veldig god. De har også kjempegode kaker til dessert. Prisene er helt greie og du får mye mat for pengene. Det er så bra med serveringssteder der de åpenbart bryr seg om kvalitet.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Kjetil_Pettersson
Anmeldt 17. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 11. mars 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: mars 2022

Reisende som så på Erlings, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Erlings? Del dine erfaringer!