“Meget skuffende dessverre!”
Anmeldelse av Brasilia Trondheim

Brasilia Trondheim
Vurdert som nr. 2 av 319 Restauranter i Trondheim
Prisklasse: kr 269 - kr 585
Beskrivelse: Brasilia åpnet i 2012 i Bergen og har siden den gang servert uforglemmelige matopplevelser. Hos Brasilia får du opplevelsen av en brasiliansk inspirert restaurant. Vi lover en varm og avslappet atmosfære, imøtekommende personale og lekker mat av høyeste kvalitet. Brasilia er en restaurantopplevelse utenom det vanlige. Våre gauchos serverer deilig kjøtt, rett fra grillen til bordet ditt. Du velger dine egne sideretter fra vår fyldige buffé. Vårt mest populære måltid er Brasilia Experience. Dette er vårt spis så mye du klarer alternativ. Du får så mange porsjoner du vil fra buffeen vår, og vi serverer deg opp til 14 forskjellige typer kjøtt. Language
Anmeldt 22. juni 2023

Vi gledet oss veldig alle 10 til å feire min datter sin 30 års dag. Dette er hennes favoritt spisested, da hun elsker grillet kjøtt og buffe utvalget. Vi hadde forhåndsbestilt bord til kl.15.00 og informert restauranten at vi feiret dagen hos dem, og ønsket en liten overraskelse til jubilanten.
Da vi kom var ikke bordet klart, enda dette var første bordsetning. De måtte sette sammen bord og stoler og vi måtte be om barnestol.
Vi ble etterhvert servert kylling, lam, og pølser, og da etterspurte vi oksekjøtt (naturlig nok) Vi så jo at bordene inne i restauranten ble servert oksekjøtt. Vi fikk omsider Picanha, Entrecot og Flat Iron steak. Etter det måtte vi mase for å få mere oksekjøtt og til slutt fikk vi en runde til med kjøtt. Men det var det dessverre. Vi satt å ventet i over 30min. og da sa datteren min at hun ikke ville vente lengere. Hun fikk heller ingen oppmerksomhet fra restauranten, noe vi ble meget skuffet over. Man har faktisk forventninger og regner med at restauranten leverer slik de har gjort tidligere.
Dette ble bare en "BAD" opplevelse dessverre!
Heldigvis finnes det andre flotte restauranter i Trondheim by som er verdt et besøk på slike merkedager.

1  Takk, 619hilden

Anmeldt 12. juni 2023

Spennende konsept og nydelig mat fikk vi denne torsdagskvelden. Mye mat og valuta for pengene, god drikke og flotte lokaler God og informativ service! Avsluttet måltidet med deilig dessert. Anbefales!

Takk, 679linne
Anmeldt 10. juni 2023 via mobile enheter

Kjempe konsept. Men spiste for fort. Skulle tatt bedre tid og mindre biter av kjøttet.
Hyggelig servitør og koselig atmosfære

Takk, BeritA1
Anmeldt 27. mai 2023

Dro tilbake hit etter en god opplevelse etter åpningen. Denne gangen ble jeg og samboeren mildt sagt skuffet. Maten vi fikk var god, men vi var langt mindre fornøyd med det vi IKKE fikk servert. Vi fikk servert pølser og kylling, en runde med picanha og en runde med rib.eye. Etter dette fikk vi de samme pølsene og den samme kyllingen servert opp til 5-6 ganger, hvor vi hver gang takket nei. I vente på noe annet og mer delikate kjøttretter. Dette kom aldri. Tilbehøret på fatet ble kaldt i påvente av neste kjøtt på menyen. Servicen var god frem til drikken var servert. Totalt sett, er vi veldig skuffet.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Thomasandre92
Anmeldt 25. mai 2023 via mobile enheter

Nydelig kjøtt, og god buffet! Ikke så god service.

Vi kom til en nesten tom restaurant, og hadde reservert bord for to. Vi spurte om bord ved vinduet, men det var ikke mulig fordi vi bare var to, selv om det var 5 ledige bord ved vinduet. Rart å ikke kunne skifte bord når det ikke sitter noen på vindusplassene…

God mat, men det tok veldig lang tid før vi fikk kjøtt fra buffeten. Det tok lang tid også før vi fikk betale. Men vi hadde en hyggelig servitør :-)

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Jet813511

Reisende som så på Brasilia Trondheim, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Brasilia Trondheim? Del dine erfaringer!