“Gjennomsnittlig”

Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Avgift: Ja
Anmeldt 17 januar 2017

Museet er en blanding av opplevelsessenter, musikk, informasjon og bilder.
Det er litt begrenset med innhold og man blir ganske fort ferdig. Moro med rom der man kan spille forskjellige instrument.

Takk, André L

Anmeldt 14 januar 2017

Dette er en av de ting som bør stå på din må-liste for byen. Det er mye å lære og mere å mimre til. Kafeen er også god og betjeningen beredvillig. Jeg brukte to timer og kunne brukt mere tid.

1  Takk, DagfinnAMork
Anmeldt 1 januar 2017 via mobile enheter

Har vært på rockheim tre ganger med store mellomrom. Det er fint der med mye å bruke tiden sin på. Resturanten/café serverer god nok mat

Takk, Joachim W
Anmeldt 11 desember 2016 via mobile enheter

Rockheim er en flott opplevelse for hele familien. Vårt følge besto av seks voksne. Museet gå en innføring i rockens historie. Å kunne delta aktivt gjennom museets mange avdelinger gjorde besøket til en flott og lærerik opplevelse.

Takk, Ellen S
Anmeldt 11 desember 2016 via mobile enheter

Har vært her før med venner for lenge siden, denne gangen tok vi med treåringen på Rockheim en søndag. Gratis for barn under 5, og brukte Enjoy-rabattkortet slik at vi fikk 2 for 1 på voksenbillettene. Slapp derfor unna med 120 kr i inngang for familie på tre. Var spent på om det ville fenge treåringen, men han elsket det fra første stund. Holdt det gående i flere timer. Stas å høre på musikk i hodetelefoner, se musikkvideoer på storskjerm, danse, spille på instrumenter og oppleve de forskjellige rommene. Vi voksne likte også de ulike delene av museet. Kjempefin midlertidig fotoutstilling. Var innom kafeen også. Ganske bra buffét til ok pris. Vi kommer tilbake.

Takk, Anja S

Reisende som så på Rockheim, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Rockheim? Del dine erfaringer!