Mykje musikkhistorie

Flott interaktivt museum, kunne kanskje med fordel vore litt meir tradisjonell utstilling frå... les mer

Anmeldt 1. august 2021
Engesund
Fitjar, Norge
Fint lite museum

Fint lite museum. Svært hyggelig ansatte. Mye interaktive utstillinger som i disse corona tider kan... les mer

Anmeldt 24. juli 2021
FH127_trip
Ski, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Trondheim bytur
15 anmeldelser
1924 av 544 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Koronaen gjorde at noe av attraksjonene ble litt avkortet. Men mye godt arkivmateriale som det var moro å se og høre om. Tenker allikevel at mange av rommene trenger få besøkende ellers får man ikke vært med på mye.

1  Takk, TerjeBerger
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Et sted hvor vi blir engasjert av flere interaktive opplegg - her kan du spille, mikse og danse - musikk fra 50-tallet og frem til nå gjør at flere generasjoner trives her.

1  Takk, 897kristins
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Her er noe for alle musikkelsker og alle typer musikksmak. Interaktivt er det også og noe for alle aldre

Takk, kristinw608
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Rockheim var en opplevelse til og med for 5-åringen... hadde trodd at vi kom til å miste minste barnet vårt helt, og at HiN kom til å bli en klump rundt foten på vår rundtur i museet, men det var så mye å aktivisere seg med på rundturen, og alltid noe tilpasset barn. Dansing og lytting til musikk, bildeutstilling med a-ha og alle tiårene vakte hjertegode minner på hele rundturen.
Supert opplegg og et fantastisk vertskap på et av Europas beste musikk-museum.
Anbefales på det sterkeste, også til barnefamilier!

1  Takk, pema33
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Var der første uke etter Corona og noe av fasilitetene var stengt, men super opplevelse. Må nok bruke minimum 4 timer for å få med seg det meste. ANBEFALES

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, henkv518