Mykje musikkhistorie

Flott interaktivt museum, kunne kanskje med fordel vore litt meir tradisjonell utstilling frå... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Engesund
Fitjar, Norge
Fint lite museum

Fint lite museum. Svært hyggelig ansatte. Mye interaktive utstillinger som i disse corona tider kan... les mer

Anmeldt 1 uke siden
FH127_trip
Ski, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Trondheim bytur
15 anmeldelser
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbragte halvannen time her i dag, og ble ikke skuffet. En obligatorisk opplevelse for alle som har hørt på norsk musikk i løpet av livet sitt.

Vi ble servert kreative løsninger for å lytte til musikk gjennom de siste 5 tiårene, vi fikk nyttig informasjon om diverse ting vi ikke visste om fra før og fikk også en herlig mimrestund fra Hall of Fame!

Anbefales!

1  Takk, olsmar84
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Kjempeflott anlegg! Her er det noe for både store og små. Anbefaler guidet tur og barnas time, minsten var strålende fornøyd! Høydepunkter for oss voksne var turnubussen. Anlegget er fullspekket med interaktive løsninger og kjempefine utstillinger! Her må dere ha mer enn en time! Anbefales på det varmeste!

1  Takk, 962ainal
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Koronaen gjorde at noe av attraksjonene ble litt avkortet. Men mye godt arkivmateriale som det var moro å se og høre om. Tenker allikevel at mange av rommene trenger få besøkende ellers får man ikke vært med på mye.

1  Takk, TerjeBerger
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Et sted hvor vi blir engasjert av flere interaktive opplegg - her kan du spille, mikse og danse - musikk fra 50-tallet og frem til nå gjør at flere generasjoner trives her.

1  Takk, 897kristins
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Her er noe for alle musikkelsker og alle typer musikksmak. Interaktivt er det også og noe for alle aldre

Takk, kristinw608