Fint lite museum

Fint lite museum. Svært hyggelig ansatte. Mye interaktive utstillinger som i disse corona tider kan... les mer

Anmeldt 1 uke siden
FH127_trip
Ski, Norge
Gøyale timer , men litt fort gjort?

Morsomt og interaktivt museum. Kunne leke med musikk og videoer lenge, se flotte utstillinger og gå... les mer

Anmeldt 1 uke siden
B962PCkristind
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Trondheim bytur
14 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Intresant plass, med mye artig info. Kunne kanskje vært litt mer info hvordan di interaktive funksjonene virker. Ellers helt topp.

1  Takk, GeirMP
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Kult bygg med masse gøy og lærerikt på innsiden. Oversiktelige og lett å navigere seg gjennom hele muset. Verdt turen viss du liker norsk musikk

2  Takk, galagutt
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbragte halvannen time her i dag, og ble ikke skuffet. En obligatorisk opplevelse for alle som har hørt på norsk musikk i løpet av livet sitt.

Vi ble servert kreative løsninger for å lytte til musikk gjennom de siste 5 tiårene, vi fikk nyttig informasjon om diverse ting vi ikke visste om fra før og fikk også en herlig mimrestund fra Hall of Fame!

Anbefales!

1  Takk, olsmar84
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Kjempeflott anlegg! Her er det noe for både store og små. Anbefaler guidet tur og barnas time, minsten var strålende fornøyd! Høydepunkter for oss voksne var turnubussen. Anlegget er fullspekket med interaktive løsninger og kjempefine utstillinger! Her må dere ha mer enn en time! Anbefales på det varmeste!

1  Takk, 962ainal
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Koronaen gjorde at noe av attraksjonene ble litt avkortet. Men mye godt arkivmateriale som det var moro å se og høre om. Tenker allikevel at mange av rommene trenger få besøkende ellers får man ikke vært med på mye.

1  Takk, TerjeBerger