Mykje musikkhistorie

Flott interaktivt museum, kunne kanskje med fordel vore litt meir tradisjonell utstilling frå... les mer

Anmeldt 1. august 2021
Engesund
Fitjar, Norge
Fint lite museum

Fint lite museum. Svært hyggelig ansatte. Mye interaktive utstillinger som i disse corona tider kan... les mer

Anmeldt 24. juli 2021
FH127_trip
Ski, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Trondheim bytur
16 anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2020

Flott utstilling. Godt med plass. Flinke guider og bra smittevern. Har ikke sett så mye antibac noe annet sted. God og enkel mat i kafeen. Rask servering og hyggelig betjening. Vi kommer tilbake en annen gang

Takk, Nicest123
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vert å ta en titt. Kul utstilling med tydelig skille mellom tiårene. Fin restaurant med alkoholservering og nydelig utsikt ut mot Monkholmen.

Takk, 162hildei
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Intresant plass, med mye artig info. Kunne kanskje vært litt mer info hvordan di interaktive funksjonene virker. Ellers helt topp.

1  Takk, GeirMP
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Kult bygg med masse gøy og lærerikt på innsiden. Oversiktelige og lett å navigere seg gjennom hele muset. Verdt turen viss du liker norsk musikk

2  Takk, galagutt
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbragte halvannen time her i dag, og ble ikke skuffet. En obligatorisk opplevelse for alle som har hørt på norsk musikk i løpet av livet sitt.

Vi ble servert kreative løsninger for å lytte til musikk gjennom de siste 5 tiårene, vi fikk nyttig informasjon om diverse ting vi ikke visste om fra før og fikk også en herlig mimrestund fra Hall of Fame!

Anbefales!

1  Takk, olsmar84