2 personer ser på dette hotellet
Vio.com
ZenHotels.comUSD 187
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Stort og flott konferansehotell 5 minutters gange fra Trondheim sentrum. Jeg fikk et flott rom i 8 etasje, med nydelig utsikt. Rommet var stort og romslig, og stilig innredet - pluss for parkettgulv. Badet hadde også god størrelse, med masse benkplass og flotte produktet fra Rituals. Frokostsalen hadde godt med sitteplasser, og buffeten var variert og innholdsrik. Vil også nevne pausematen som var veldig god, deilige hjemmelagede knekkebrød, grønnsaker og spekemat.

1  Takk, Hellebor
Hilde Alice K, Leder  på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2018

Hei Hellebor

Tusen takk for en fantastisk anmeldelse, dette gleder oss stort. Vi på vår side beklager sen tilbakemelding til deg.

Med ønske om en fredelig jul til deg og dine, og et riktig godt nyttår.
Vi håper vi har den gleden av å huse deg hos oss mange ganger i 2019.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde en natt etter anbefaling bra forretningsforbindelse. Veldig flott hotell av høy standard. Hyggelig betjening og god frokost. Benyttet meg av treningsfasiliteter og restauranten på toppen. Kan anbefales!

1  Takk, 421carstent

Hei Carsten

Tusen takk for din supre tilbakemelding, og beklager så sent svar fra oss - det skal ikke gjenta seg.

Vi gleder oss stort over at du anbefaler oss videre, og håper vi ser deg mange ganger i 2019.

Med ønske om en fredelig jul og et godt nyttår.

Anmeldt 10. oktober 2018

Det er langt å gå hvis du velger feil flybuss. Man må opp trapper for å komme over jernbanen. Men Express Flybuss stanser utenfor hotellet. Hotellet er nytt og flott, med luftig resepsjon og stor avdeling for konferanser. Rommene er små men med en god seng og stor TV. Det er kjøleskap og miljøvennlig utstyr på badet. Vi hadde to adskilte overnattinger på forskjellige steder i hotellet, så vi fikk litt oversikt over totaltilbudet. Frokosten er overdådig og med flere kaffevarianter og egen kokk som lager omelett.

Romtips: Get the right bus from airport. Airport Express.
4  Takk, AntonEng1

Hei AntonEng1

Tusen takk for flott omtale, og nydelig beskrivelse av hotellet og opplevelsen din hos oss. Beklager at du ikke har fått tilbakemelding tidligere.

Vi håper å se deg igjen hos oss i 2019, og ønsker deg i mellomtiden en fantastisk fin jul og et godt nyttår.

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Turen var en gruppetur som ble bestilt for flere mndr siden. Opplevde følelsen ikke ‘være ventet’. Fikk ikke drikke til lunsj pga tull med voucher fra ansatte. Middag ble en sørgelig hendelse. Ble samme kafe-lignende plass som lunsj tross restauranter i etasjene. Det vi reagerte mest på var vel at Nøyaktig Samme Mat som midt på dagen ble servert - varmt og kaldt! Som om de bare hadde hatt en svipp på kjøkken for etterfylling. Vi hadde bestilt middag! Ukoselig lokaler, kaldt og upersonlig.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, sisselshelgeland
Hilde Alice K, General Manager på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Kjære sisselshelgeland,
takk for dine tilbakemeldinger. Vi setter stor pris på å få feedback fra våre gjester da det forteller oss hva som er bra og hva som kan forbedres. Jeg og vi vil følge opp dine tilbakemeldinger slik at vi kvalitetssikrer og gjør nødvendige endringer for å sikre en bedre gjesteopplevelse.
Vi søker hele tiden å levere Service med passion og da er dine tilbakemeldinger viktig for oss.
Jeg ønsker deg en fortsatt fin dag, og velkommen tilbake til Trondheimn ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen fra Hilde Alice Kvernrød, General Manager

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Clarion Trondheim
Ankom hotellet kl 20, smidig og rask innsjekk. Tildelt rom i 2.etasje som var av meget god standard med dobbelseng og sofa. Smakfullt innredet rom og gode senger.
Frokost med enorm utvalg, skal man trekke noe så er det litt lite «hjemmekoselig» i frokost salen.
Avsluttet med en «night cup» i baren på toppen som har flott utsikt over Trondheim.
Kan anbefale hotellet både til forretning eller privat ærend i Bartehovedstaden

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Rolfpettera