Booking.comUSD 155
TripadvisorUSD 156
eDreamsUSD 155
ZenHotels.comUSD 168
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Bygget er veldig kult- tøff og moderne arkitektur. Vårt opphold var preget av Corona- veldig lang kø til frokost, og ingen utskifting av håndklær, påfyll etc. Rommene var fine og alt virket som det skulle. Restauranten passer nok bedre til kongresser enn familier - litt vel fancy, kanskje vært lurt med litt mer gjenkjennelig retter når det er sommer og mye barnefamilier på hotellet?

1  Takk, 897kristins
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell med en lite smilende hotelbetjening! Vi spurde om vi kunne få bytte rom til et med bedre utsikt, hun gadd ikke å gjøre et sekunds innsats for å ordne dette! Enda vi hadde et av de største rommene! I frokostsalen gjorde en av de ansatte sitt beste for å støye, da hun stablet glass et og et, de fleste liker en rolig frokost! Bytt hele brettet med glass neste gang det går tomt. Ellers greit renhold, stille å rolig i passe avstand fra sentrum. Dårlig frokost!

1  Takk, tores694
Anmeldt 29. juni 2020

Flott hotell, rent og pent.
vi bodde i 5 etasje, hadde med hund.
store fine rom, med klimaanlegg (ikke AC)
hadde ikke noe særlig utsikt fra rommet mere enn til pirbadet, men det spilte ingen rolle for oss. fint og rent bad med badekar og såpe/shampoo osv fra Rituals.
Rommene var store og god plass.

Frokosten var overraskende i denne covid19 tiden , masse å velge mellom , og de hadde folk som tok på til oss.
og den bringebær smoothien som de hadde der, var noe av det beste jeg har smakt!

Innsjekk og utskjekk gikk knirkefritt,
parkering i kjelleren der, som tilhørte pirbadet. 280 kr døgnet mener jeg det var.

10 minutter gange så var man i trondheim by. og butikker osv rett ved hotellet.

anbefales! skal jeg til trondheim igjen, så blir det nok på dette hotellet :)

takk for oss for denne gangen

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, gunnmereteb
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Stort, moderne konferansehotell. Rent og ordentlig. Blir allikevel ingen gjentakelse for oss, da vi opplevde betjeningen lite interesserte og upersonlige. Topp-baren som vi gledet oss til å besøke, var stengt på søndager. Frokosten stengte kl.9 på mandag, og vi orker egentlig ikke ha på vekkerklokke på ferie ..

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 587heger
Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Vi var heldige å fikk rom høyt opp med utsikt til Munkholmen og Trondheimsfjorden.

Vi spiste en 3-retters middag hvor forrett var en lakserett og hovedretten indrefilet av okse med tilbehør. Særdeles god middag. Desserten var ikke noe høydare dessverre, men ok.

Kunne kanskje hatt lengre servering på frokosten i helgen enn til kl 10.00, men alt i alt et veldig bra opphold med hyggelige ansatte, gode drinker, god mat og rask inn/utsjekk.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, kentj614