Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et par på norgesferie og overnattet 4 dager her. Servicen ved innsjekk kunne vært bedre. Resepsjonisten virket uinteressert. Vi ba om å bli oppgradert til neste rom kategori og vi fikk avslag, selv om vi har Gold membership.

Frokosten var OK, savnet bacon. Vi skjønner at det er Covid-19 tiltak.

Takk, zakchi
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Med Choice sommerpass på telefonen inntok vi det relativt nye hotellet på Brattørkaia. Enkelt på bilferie i Norge med sikker parkering i kjelleren. Ikke billig å oppbevare bilen der, men man er tross alt i en større by!
Fikk velfortjent oppgradert rom med utsikt. Veldig bra - absolutt verd pengene. Rent og ryddig.
Grei frokost tross alle Covid19 tilpasningene.
Trivelig og effektiv betjening. Hotellet ligger greit til i forhold til severdighetene i denne flotte byen. Kaipromenaden var også hyggelig å kunne nyte solnedgangen i fra.
Hit kommer vi igjen!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Bygget er veldig kult- tøff og moderne arkitektur. Vårt opphold var preget av Corona- veldig lang kø til frokost, og ingen utskifting av håndklær, påfyll etc. Rommene var fine og alt virket som det skulle. Restauranten passer nok bedre til kongresser enn familier - litt vel fancy, kanskje vært lurt med litt mer gjenkjennelig retter når det er sommer og mye barnefamilier på hotellet?

1  Takk, 897kristins
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell med en lite smilende hotelbetjening! Vi spurde om vi kunne få bytte rom til et med bedre utsikt, hun gadd ikke å gjøre et sekunds innsats for å ordne dette! Enda vi hadde et av de største rommene! I frokostsalen gjorde en av de ansatte sitt beste for å støye, da hun stablet glass et og et, de fleste liker en rolig frokost! Bytt hele brettet med glass neste gang det går tomt. Ellers greit renhold, stille å rolig i passe avstand fra sentrum. Dårlig frokost!

1  Takk, tores694
Anmeldt 29. juni 2020

Flott hotell, rent og pent.
vi bodde i 5 etasje, hadde med hund.
store fine rom, med klimaanlegg (ikke AC)
hadde ikke noe særlig utsikt fra rommet mere enn til pirbadet, men det spilte ingen rolle for oss. fint og rent bad med badekar og såpe/shampoo osv fra Rituals.
Rommene var store og god plass.

Frokosten var overraskende i denne covid19 tiden , masse å velge mellom , og de hadde folk som tok på til oss.
og den bringebær smoothien som de hadde der, var noe av det beste jeg har smakt!

Innsjekk og utskjekk gikk knirkefritt,
parkering i kjelleren der, som tilhørte pirbadet. 280 kr døgnet mener jeg det var.

10 minutter gange så var man i trondheim by. og butikker osv rett ved hotellet.

anbefales! skal jeg til trondheim igjen, så blir det nok på dette hotellet :)

takk for oss for denne gangen

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, gunnmereteb