Booking.comUSD 146
eDreamsUSD 146
Trip.comUSD 152
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov 3 netter på Clarion og var veldig fornøyd med oppholdet. Rene og fine rom. Hyggelig personalet og en god frokost med bra variasjon. Hotellet ligger relativt sentralt iforhold til sentrum. En liten gåtur unna alt Rockheim er bare noen meter fra hotellet.

2  Takk, galagutt
Anmeldt 21. juli 2020

Dette må være Norges beste hotell! Flott fra ende til aen. Angret på at det bare var bestilt 2 netter her! Flotte, store og rene rom! Samt en herlig frokost. Hyggelig personale. Hadd med hund. Det var ingen problem. Fine lufteområder rundt hotellet.

1  Takk, thomasrE3441XM
Anmeldt 20. juli 2020

Lett å finne frem med bil, grei parkering under hotellet. Stort, fint og ikke minst rent rom. Lekker restaurant/bar på taket. Smilende og hyggelig betjening. Utrolig lekker og variert frokost, en av de bedre jeg har opplevd. Kommer gjerne tilbake!

Takk, monicabJ4403BK
Anmeldt 18. juli 2020

Da vi sjekket inn på rommet oppdaget vi blodflekker på nattbordet, skitt på gulvet og uorden. Da vi klagde, ble vi ikke møtt på en serviceinnstilt måte. Vi fikk ett nytt rom to etasjer ned.

Frokokosthallen var, til tross for covid-19-tiltak, overfylt av folk! Barnefamilier måtte spise ved baren og ved puffer. Mye kø og lite hygienisk buffet. Men en av de ansatte i matsalen var smilende og hyggelig hver morgen.

Takk, 695marteh
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet, rent rom, gode senger og FOR er hyggelig og serviceinnstilt personale i resepsjonen!! Vi hadde sovet ute i telt i regn natten før og fikk henge teltet til tørk på et bakrom som den største selvfølge. Tusen takk!! Parkering i kjelleren (mot betaling) og skikkelig god frokost til tross for korona-begrensninger. Vi kommer definitivt tilbake!

Takk, petteromdal