Ladsar
Trondheim, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 25. juli 2020
Romtips: Hvis du skal ha et superior-dobbeltrom, be om å ikke få et hjørnerom.
5,0 av 5 boblerSted
    kr 1 295
  • Priceline
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

For tredje gang på et år bodde jeg og min kone på Clarion mens vi var i Trondheim. Vi fikk et flott superior rom med fin utsikt over Trondheimsfjorden. Service var som vanlig bra. Fint med Pirbadet rett ved både for bading og en treningsøkt. God frokost, selv i disse Korona tider. Parkering er ganske dyr, 250 kr døgnet i kjeller under hotellet. Men ellers alt bra. Kan anbefale opphold her.

1  Takk, bsh371113
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk opphold her, riktignok kun en natt. Alt var bra, rene fine rom og god service. Fint at de også hadde avtale med treningssenteret rett ved siden av, fullt utstyrt med god utsikt over fjorden. Fantastisk frokost, selv om vi savnet bacon.

Takk, RoyG1091
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov 3 netter på Clarion og var veldig fornøyd med oppholdet. Rene og fine rom. Hyggelig personalet og en god frokost med bra variasjon. Hotellet ligger relativt sentralt iforhold til sentrum. En liten gåtur unna alt Rockheim er bare noen meter fra hotellet.

2  Takk, Espen E
Anmeldt 21. juli 2020

Dette må være Norges beste hotell! Flott fra ende til aen. Angret på at det bare var bestilt 2 netter her! Flotte, store og rene rom! Samt en herlig frokost. Hyggelig personale. Hadd med hund. Det var ingen problem. Fine lufteområder rundt hotellet.

1  Takk, thomasrE3441XM
Anmeldt 20. juli 2020

Lett å finne frem med bil, grei parkering under hotellet. Stort, fint og ikke minst rent rom. Lekker restaurant/bar på taket. Smilende og hyggelig betjening. Utrolig lekker og variert frokost, en av de bedre jeg har opplevd. Kommer gjerne tilbake!

Takk, monicabJ4403BK