AnitaHammervik
Dato for oppholdet: august 2020
Elisabet Søyland, OtherClarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 1. sep. 2020
Kjære AnitaHammervik

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en review etter oppholdet ditt hos oss! Dette betyr virkelig mye for oss og det varmer å se at dere hadde det fint.

Håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen i fremtiden!

Hilsen
    kr 979
1.3 km fra Clarion Hotel Trondheim
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 28. juli 2020

Rommet er veldig liten til familie, parkiring ikke gratis, jeg bodde 3 dager og betalt bare 1500 kr til parkiring, stor hottel har ikke parkiring plass til tjenester. Siste gang jeg skal bodde der. Takk

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Wassimdali
Anmeldt 25. juli 2020

Hotellet er nytt og veldig fint! Det er vennlig personale og det var god mat og utvalg til tross for covid-19 tiltak som må overholdes. Vi bestilte et superior dobbeltrom, men endte opp med et mindre hjørnerom som ikke ga oss noen superior-følelse i hele tatt. Det skulle også være en blå/lilla toseters sofa på superior-rommene i følge bildene jeg studerte på hjemmesiden før vi bestemte oss for å bestille et slikt rom. Tanken var å sitte der og ta et glass vin eller to før vi dro på restaurant senere på kvelden. Men det var ikke en slik sofa på vårt rom, sannsynligvis fordi det var for liten plass i og med at det er et hjørnerom. Så en av oss satt i senga fordi det bare var en stol der som var komfortabel å sitte i. Det gikk helt fint, vi led selvsagt ingen nød, men synes det er helt feil av hotellet å legge disse hjørnerommene ut som superior-dobbeltrom når man betaler mer for et slikt rom. Bortsett fra det hadde vi et veldig fint opphold på hotellet.

Romtips: Hvis du skal ha et superior-dobbeltrom, be om å ikke få et hjørnerom.
1  Takk, Ladsar
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

For tredje gang på et år bodde jeg og min kone på Clarion mens vi var i Trondheim. Vi fikk et flott superior rom med fin utsikt over Trondheimsfjorden. Service var som vanlig bra. Fint med Pirbadet rett ved både for bading og en treningsøkt. God frokost, selv i disse Korona tider. Parkering er ganske dyr, 250 kr døgnet i kjeller under hotellet. Men ellers alt bra. Kan anbefale opphold her.

1  Takk, bsh371113
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk opphold her, riktignok kun en natt. Alt var bra, rene fine rom og god service. Fint at de også hadde avtale med treningssenteret rett ved siden av, fullt utstyrt med god utsikt over fjorden. Fantastisk frokost, selv om vi savnet bacon.

Takk, RoyG1091
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov 3 netter på Clarion og var veldig fornøyd med oppholdet. Rene og fine rom. Hyggelig personalet og en god frokost med bra variasjon. Hotellet ligger relativt sentralt iforhold til sentrum. En liten gåtur unna alt Rockheim er bare noen meter fra hotellet.

2  Takk, Espen E