IdaHestnes77
Dato for oppholdet: september 2020
Elisabet Søyland, OtherClarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. sep. 2020
Kjære Idahestnes77

Tusen hjertelig takk for både besøket og for at du valgte å dele opplevelsen du hadde hos oss her på TripAdvisor! Dette betyr så mye for oss, og det varmer virkelig å se at du hadde et bra opphold. Ingenting gleder oss mer enn når gjestene våre kjenner seg godt ivaretatt, at middagen og vinen falt i smak, at rommene var rene og at frokosten ga en god start på dagen!

Håper virkelig vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Clarion Hotel Trondheim!

Hilsen fra
  • ZenHotels.com
    kr 1 201
1.3 km fra Clarion Hotel Trondheim
Gratis Wi-Fi
замечательное место в этом очаровательном городе!
kr 2 295
    kr 1 284
3.1 km fra Clarion Hotel Trondheim
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Et velfungerende hotell, svært hyggelig og proff resepsjon. Sengene er gode med bra dyne og puter, rommene helt stille, TVen fungerer greit, passe temperatur på rommet. Rent og velutstyrt. Dusjehodet bør snart byttes. Utrolig fin takterrasse.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, I8553HHchristianh
Elisabet Søyland, Other på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Kjære 18553HHchristianh :-))

SÅ godt å lese at du hadde et fint opphold hos oss, og tusen hjertelig takk for at du også valgte å dele det på TripAdvisor. Dette betyr virkelig mye for oss, og det varmer å se at du kjente du ble godt ivaretatt av alle mine kollegaer.

Takterassen vår er vår perle, og jeg er så glad for at du fikk opplevd den! Bedre utsikt over fjorden skal man lete ganske lenge etter :-))

Nok en gang, tusen takk for både besøket og fine ord og hjertelig velkommen tilbake til oss skal du være!

Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en meget god opplevelse ved å bo på hotellet, service var på topp hos alle. Frokosten var meget bra, restauranten i 9 etg. Hadde meget god mat og service, med fantastisk utsikt. Flotte store rom

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, 613kjetila
Elisabet Søyland, Other på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2020

Kjære 613kjetila,

og tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Dette betyr virkelig mye for oss alle sammen, og det gleder oss stort å se at dere hadde det bra hos oss! Vi er utrolig stolte over alle våre kollegaer på hotellet, av restauranten vår og også frokosten- Da er det ekstra stas å se at dere nevner nettopp dette som noe av det mest positive på hotellet.

Nok en gang, tusen takk for varmende ord og hjertelig velkommen tilbake til oss skal dere være!

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Her fikk vi egentlig alt vi ønska! God service, stort, fint rom, fin utsikt, god mat, bra renhold og herlig besøk oppe på taket i godværet. Likevel er det noe som gjør at jeg ikke kan sette topp score, vanskelig å sette fingeren på hva egentlig. Men det er nok atmosfæren. Mulig hotellet rett og slett er for stort?

Men vi kosa oss skikkelig på venninnetur altså, takk for oss!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, AnitaHammervik

Kjære AnitaHammervik

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en review etter oppholdet ditt hos oss! Dette betyr virkelig mye for oss og det varmer å se at dere hadde det fint.

Håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen i fremtiden!

Trine og Team Clarion Hotel Trondheim

Anmeldt 28. juli 2020

Rommet er veldig liten til familie, parkiring ikke gratis, jeg bodde 3 dager og betalt bare 1500 kr til parkiring, stor hottel har ikke parkiring plass til tjenester. Siste gang jeg skal bodde der. Takk

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Wassimdali
Anmeldt 25. juli 2020

Hotellet er nytt og veldig fint! Det er vennlig personale og det var god mat og utvalg til tross for covid-19 tiltak som må overholdes. Vi bestilte et superior dobbeltrom, men endte opp med et mindre hjørnerom som ikke ga oss noen superior-følelse i hele tatt. Det skulle også være en blå/lilla toseters sofa på superior-rommene i følge bildene jeg studerte på hjemmesiden før vi bestemte oss for å bestille et slikt rom. Tanken var å sitte der og ta et glass vin eller to før vi dro på restaurant senere på kvelden. Men det var ikke en slik sofa på vårt rom, sannsynligvis fordi det var for liten plass i og med at det er et hjørnerom. Så en av oss satt i senga fordi det bare var en stol der som var komfortabel å sitte i. Det gikk helt fint, vi led selvsagt ingen nød, men synes det er helt feil av hotellet å legge disse hjørnerommene ut som superior-dobbeltrom når man betaler mer for et slikt rom. Bortsett fra det hadde vi et veldig fint opphold på hotellet.

Romtips: Hvis du skal ha et superior-dobbeltrom, be om å ikke få et hjørnerom.
1  Takk, Ladsar