Destinia.com
Prestigia.com
Trip.com
Travelocity
Anmeldt 8. november 2020 via mobile enheter

Vi tok en litt spontan tur til Trondheim og fikk en god pris på overnattingen. Fornøyd med rommet, servicen og coronatiltak. Men frokosten var langt under pari. Relativt lite utvalg av normalt pålegg og slike ting, men det verste var den totale mangelen av ferskt brød og bakevarer. Ikke noe av brødet var dagferskt, bare hardt og tørt. Skuffende.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, baardos
Trine Steinsbo, Other på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2021

Hei og beklager sen tilbakemelding fra oss.

Tusen takk for din feedback etter endt opphold. Det hyggelig å se at både rommet og servicen samt tiltakene innfridde dine forventninger. Det er dog beklagelig at forkosten ikke innfridde. Vi håper å se deg og dere igjen ved en senere anledning slik at du kan få oppleve frokosten vår som den skal fremstå - bugnende med ferske bakevarer.

Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Et flott hotell med god service. Vi fikk nydelig utsikt. Hotellet har en veldig bra restaurant og bar på toppen/9. Etg. Gåavstand til sentrum. God frokost med et rikt utvalg. Nytt hotell med mange fine design/kunstelementer.

1  Takk, Ann_ChristinP_13
Trine Steinsbo, Other på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Ann_ChristinP_13

Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding. Det gleder oss stort å se at oppholdet innfridde da du bodde hos oss. Ingenting gleder oss mere.
Varmt velkommen tilbake igjen.
Med ønske om en flott uka

Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Nydelig rom med fantastisk utsikt mot Trondheimsfjorden og Munkholmen! Trivelig personale og veldig god frokost med godt utvalg. Ekstra pluss for egen barista. Overnatting her anbefales, skybaren er byens triveligste med utsikt over nesten hele Trondheim!

1  Takk, Hannem81

Hannem81

WOW, tusen hjertelig takk for superhyggelig tilbakemelding. Det gleder oss stort å lese at oppholdet innfridde i alle ledd. Spesielt hyggelig er det når vårt personal nevnes.
Varmt velkommen tilbake igjen.

Med ønske om en strålende uke

Anmeldt 4. oktober 2020

Bodde her i over en uke. Veldig fornøyd med frokosten og supert med tilgang til 3T. Stort sett fornøyd, sett bort ifra at innholdet på vinflaskene i minibaren var byttet ut med det vi tror var henholdvis pepsi og dovann. Sistnevnte luktet og smakte avføring, ekstremt ubehagelig. Fikk beklagelse fra resepsjonen og tilbud om to nye flasker, men det fristet lite.

Takk, 864mailenl
anne lise haugen, General Manager på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2020

Hei 864mailenl

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding etter endt opphold hos oss. Utrolig hyggelig å se du var fornøyd med oppholdet, både frokost og tilgang til 3T. Det er naturligvis svært beklagelig at vinen var etterfylt med noe som ikke var vin.

Vi håper du og dere velger å komme tilbake til oss ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Clarion Hotel Trondheim, Trine Steinsbø / Hotel Manager

Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Testet pakketilbud med overnatting og 3 retters middag. Flott rom, veldig rent, 2 puter pr seng og god dusj! Bodde i 8 etg og erfaring fra andre hotell er at vanntrykket kan være dårlig «høyt opp». Amenities fra Rituals gjør det lille ekstra :)
Genialt med håndklær med ulik farge :)) Middagen var i toppetasjen med nydelig utsikt og veldig god atmosfære! Personalet var svært hyggelig, kom med gode anbefalinger på vin og hadde god kontroll når det gjelder smittevern! Bartender laget gode drinker og vi fikk inntrykk av det var meget godt bemannet. Frokosten imponerte med godt utvalg, nystekte sveler og egen barista!
Anbefaler denne pakken på det sterkeste!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Idahestnes77
Elisabet Søyland, Other på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2020

Kjære Idahestnes77

Tusen hjertelig takk for både besøket og for at du valgte å dele opplevelsen du hadde hos oss her på TripAdvisor! Dette betyr så mye for oss, og det varmer virkelig å se at du hadde et bra opphold. Ingenting gleder oss mer enn når gjestene våre kjenner seg godt ivaretatt, at middagen og vinen falt i smak, at rommene var rene og at frokosten ga en god start på dagen!

Håper virkelig vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Clarion Hotel Trondheim!

Hilsen fra
Trine & Team Clarion Hotel Trondheim