Trip.com
Anmeldt 31. mai 2021

Tusen takk til Clarion Hotel Trondheim for et flott opphold i forbindelse med konferanse. Vi hadde 3 flotte dager på hotellet. Jeg er imponert over nydelig mat på vår middag både onsdag og torsdag! Elegante og friske forretter etterfulgt av nydelig hovedrett og en perfekt søt avslutning.

Tallerkenrett til lunsj er noe jeg setter stor pris på, maten her var også nydelig!

Og så er det personalet, de er så i imøtekommende og hyggelig at man gjennomgående føler seg velkommen hos dere!

Gleder meg allerede til neste gang jeg kan få gleden av å besøke dere!

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, 471anitahh
Trine Steinsbo, Other på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2021

471anitahh

Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding etter endt opphold hos oss. Det gleder oss stort at forvetningene innfridde i alle ledd.

Spesielt hyggelig at du roser personalet på hotellet. Etterhvert som restriksjonene letter og vi går tilbake til vanlig hotelldrift ser vi frem til å ta imot dere igjen.

I mellomtiden ønsker vi deg en riktig god helg, og en flott sommer.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 31. mai 2021

Takk for nok en flott konferanse.
2 kursdager er over og selv i disse rare tider var vi like fornøyde som sist. Veldig god mat både til måltider og pause. Hyggelig personalet som tok godt vare på oss, og ekstra god service med frokost i toppetg!
Vi gleder oss allerede til neste oss allerede til neste gang :)

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, eval54

eval54

Tusen takk for både besøket ditt og tilbakemeldingen din! Dette betyr virkelig mye for oss. Det varmer å se at du kjente deg godt ivaretatt av våre ansatte og at oppholdet innfridde i alle ledd. I disse dager vet vi det er ekstra viktig å vise gjestene at vi virkelig bryr oss.

Vi gleder oss også til neste gang, og lover at det vil bli minst like flott :)

Nok en gang, tusen takk for feedback og hjertelig velkommen tilbake til oss skal du være!

Med ønske om en fin helg

Vennlig hilsen

Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

Bodde på hotellet delvis i jobbsammenheng og delvis fritid(tok en natt ekstra etter at møtene var over). Hadde bestilt en juniorsuite og ankom hotellet relativt tidlig på formiddagen og etter første møte spurte jeg i resepsjonen om når jeg kunne sjekke inn. Fikk da den gledelige beskjeden at rommet var klart og ble sjekket inn tvert, fikk også beskjed om at jeg var blitt oppgradert til en større/bedre suite fordi jeg er gullmedlem. Da jeg kom til rommet var det en flott liten suite, men den bar preg av at det kanskje ikke hadde vært noen der på en stund. Det sto en vase med visne eucalyptusgreiner på et bord og noen tomme blomsterpotter. Det var en svak eim av kloakk fra badet, sannsynligvis pga inntørkede sluker, for det bedret seg etter et bad og en dusj. Det sto et A4 ark ved en trådkurv som proklamerte at det skulle være en Gin&Tonic minibar.....i trådkurven sto det 2 aquavit-flasker og en rosepeppertonic...... Før jeg gikk til det neste møtet gikk jeg innom resepsjonen og ba om at den skulle bli fylt opp, siden jeg muligens kunne få lyst på en GT etter en travel møtedag og fikk beskjed om at rette vedkommende skulle varsles om det. Nå er det dagen etter og klokken er snart 15.00. Jeg har vært på byen og kjøpt meg ei flaske Gin +Tonic, så den saken er grei
Det har hittil ikke vært rengjøringspersonell på rommet, sengene er uopredd, håndklærne er våte, fikk beskjed om at det ikke er noen frokost i morgen, et eller annet ville bli levert på rommet, men jeg sa «don´t bother». Angrer på at jeg bestilte den ekstra natten og at jeg ikke heller bodde på Brittania, selv om jeg da måtte ha gått 10-15 min frem og tilbake.....Det hadde blitt omtrent samme prisen og der vet jeg at de serverer full amazing frokost hver morgen Sto også over lunchen både i går og i dag.....i steden for den vanlige store buffeten serverte de en varmrett, og det er jeg ikke innstilt på klokken 12.00.....
(Fest)Middagen i går kveld var bare ok.....forretten, en kamskjellcarpaccio, var for lite salt, sausen til indrefileten var alt for salt og desserten var alt for søt...... Snacksen som sto fremme til pauser bar også preg av sugar overload, bl.a en chiapudding, som liksom skal være noe sunt, men som var så søt at den var helt uspiselig og en nøtteblanding med rosiner som også var coated med sukker
Neste gang blir det Brittania.....Gullmedlem eller ei.....
PS! Badet er så mørkt at jeg måtte flytte et speil som sto løst på gulvet i gangen inn på stua for å få sminket meg

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Hilde N L

Hei Hilde N L

Tusen takk for din tilbakemelding etter endt opphold hos oss.

Vil beklage på det sterkeste at du ble berørt av at vi har karantenedrift på vårt hotell.
Vi har full forståelse for at det ble en skuffelse med maten og mangel på renhold, og vi skulle gjerne ha sett det annerledes. Her har det vært kommunikasjonssvikt fra vår side, noe vi beklager på det sterkeste.

Dette er på ingen måte slik vi ønsker å fremstå. Vi håper du velger å gi oss en ny sjanse når vi går tilbake til normal drift igjen.

Med ønske om en fin helg, og beklager igjen.

Vennlig hilsen
Trine & Team Clarion Hotel Trondheim

Selv hadde vi planlagt for å drifte hotellet som normalt denne sommeren, og så veldig frem til det.

Anmeldt 27. januar 2021 via mobile enheter

På grunn av Covid 19 på reise fra Sverige til Norge ble karantene i 8 dager på hotell i Tronheim. Hotellet er moderne og kjempefint. Helt stille på Brattöra ved havnen med fin utsikt mot Pirbadet og Munkholmen. Ser anlöpene til Hurtigruta Får servert alle måltider utenfor våres rom

Dato for oppholdet: januar 2021
2  Takk, jmv920
Trine Steinsbo, Other på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2021

jmv920

Tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding etter endt opphold hos oss. Det er gledelig å se at oppholdet innfridde i denne tiden vi er inne i.

Vi håper å kunne ønske deg varmt velkommen tilbake når grensene igjen er åpne og alle kan reise igjen.

Mvh
Clarion Hotel Trondheim
Trine Steinsbø / Hotel Manager

Anmeldt 8. november 2020 via mobile enheter

Vi tok en litt spontan tur til Trondheim og fikk en god pris på overnattingen. Fornøyd med rommet, servicen og coronatiltak. Men frokosten var langt under pari. Relativt lite utvalg av normalt pålegg og slike ting, men det verste var den totale mangelen av ferskt brød og bakevarer. Ikke noe av brødet var dagferskt, bare hardt og tørt. Skuffende.

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, baardos

Hei og beklager sen tilbakemelding fra oss.

Tusen takk for din feedback etter endt opphold. Det hyggelig å se at både rommet og servicen samt tiltakene innfridde dine forventninger. Det er dog beklagelig at forkosten ikke innfridde. Vi håper å se deg og dere igjen ved en senere anledning slik at du kan få oppleve frokosten vår som den skal fremstå - bugnende med ferske bakevarer.

Mvh
Clarion Hotel Trondheim