Orbitz.comUSD 145
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Da vi kom ble vi informert om at hotellet så svært alvorlig på smitterutiner og de hadde delt opp frokosten i bolker i forhold til romnummer. Vel. Midt i en pandemi og i en by som hadde satt inn maskepåbud klarer Clarion Hotel å ha åpen frokostsal med buffet der maten lå utsatt, og vi så at folk tok på mat de ikke skulle ha. Kun knapt 10% av gjestene brukte maske og de fleste spritet seg heller ikke. Saken var helt full og ingen holdt avstand. Dette pågikk hele helga. Særdeles svakt å ikke ta ansvar for at gjestene brukte masker. Rett og slett uakseptabelt.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Lundesjo
Lasse Waagbø, Daglig leder på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei Lundesjo
Takk for din tilbakemelding.
Jeg vil beklage på det sterkeste at opplevde dårlig smittevern på vårt hotell. Slik skal det ikke være.
Regelen for bruk av munnbind er når du ikke kan overholde 1 meter. Dessverre så klarte ikke våre frokostverter å følge opp de som ikke overholdt avstand denne helgen.
Jeg kan garantere deg at vi tar din tilbakemelding på alvor, og vi har gjort flere tiltak for at dette ska bli bedre.
Bl.a. Flere seatinger på frokost, lengre åpningstid, påbud med ansiktsmaske på buffet, samt at vi har tatt inn vakthold for å følge opp smittevernregler under frokosten.
Nok en gang, beklager at deres opphold ikke ble som forventet.
Håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

mvh Lasse Waagbø
Hotelldirektør

Anmeldt 14. august 2021

Flott plass å se kamp på, og nydelig mat super service ,blid,service innstilt og bare trivelig.
Anbefales på det sterkeste spesielt ros til vår ekstremt serviceinnstilt servitør Vilde, som er ekstremt hyggelig og service innstilt.
Vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, monahelenw
Anmeldt 7. august 2021

Jeg var på Clarion Hotel i forbindelse med ett bryllup i familien, hotellet er ett moderne og fancy Hotell, som ser ut som Norges Opera i Hotellform med alle de kulte og kreative detaljiene. Vi satt selvfølgelig øverst i hotellet (Skybaren) der var det nydelig. Med en uforglemelig utsikt over Trondheim-by og vannet. Så her ble det tatt masse fine familiebilder. Anbefaler hotellet og maten var nydelig.
Men en liten ulempe, det var ikke trapp helt opp for de som har heis-skrekk utenom nødtrappen som vi ikke fikk tilgang til.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Ole Chr T
Trine Steinsbo, Other på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei mrtangizz20

Tusen hjertelig takk for din tilbakemelding etter endt opphold hos oss. Det gleder oss stort å se at oppholdet innfridde forventningene. Gledelig å se at dagen ble perfekt, både hva gjelder maten og rammene rundt selskapet. Der er to tilganger til niende etasje via trappen. Beklager at dette ikke ble meddelt dere.

Vi håper å se deg og dere igjen ved en senere anledning.
Team Clarion Hotel Trondheim

Anmeldt 31. mai 2021

Tusen takk til Clarion Hotel Trondheim for et flott opphold i forbindelse med konferanse. Vi hadde 3 flotte dager på hotellet. Jeg er imponert over nydelig mat på vår middag både onsdag og torsdag! Elegante og friske forretter etterfulgt av nydelig hovedrett og en perfekt søt avslutning.

Tallerkenrett til lunsj er noe jeg setter stor pris på, maten her var også nydelig!

Og så er det personalet, de er så i imøtekommende og hyggelig at man gjennomgående føler seg velkommen hos dere!

Gleder meg allerede til neste gang jeg kan få gleden av å besøke dere!

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, 471anitahh
Trine Steinsbo, Other på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2021

471anitahh

Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding etter endt opphold hos oss. Det gleder oss stort at forvetningene innfridde i alle ledd.

Spesielt hyggelig at du roser personalet på hotellet. Etterhvert som restriksjonene letter og vi går tilbake til vanlig hotelldrift ser vi frem til å ta imot dere igjen.

I mellomtiden ønsker vi deg en riktig god helg, og en flott sommer.

Med vennlig hilsen
Trine & Team Clarion Hotel Trondheim

Anmeldt 31. mai 2021

Takk for nok en flott konferanse.
2 kursdager er over og selv i disse rare tider var vi like fornøyde som sist. Veldig god mat både til måltider og pause. Hyggelig personalet som tok godt vare på oss, og ekstra god service med frokost i toppetg!
Vi gleder oss allerede til neste oss allerede til neste gang :)

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, eval54

eval54

Tusen takk for både besøket ditt og tilbakemeldingen din! Dette betyr virkelig mye for oss. Det varmer å se at du kjente deg godt ivaretatt av våre ansatte og at oppholdet innfridde i alle ledd. I disse dager vet vi det er ekstra viktig å vise gjestene at vi virkelig bryr oss.

Vi gleder oss også til neste gang, og lover at det vil bli minst like flott :)

Nok en gang, tusen takk for feedback og hjertelig velkommen tilbake til oss skal du være!

Med ønske om en fin helg

Vennlig hilsen
Trine & Team Clarion Hotel Trondheim