Trip.com
TraveluroUSD 205
Anmeldt 17. mars 2022 via mobile enheter

Fenomenalt god frokost!! Den beste jeg har opplevd noen gang. Vi snakker barista, omelettstasjon, et stort utvalg ferskpresset juice, nydelig varmmat og hjemmelaget pålegg.

Ellers var rommet rent og pent, med tykke gardiner som stengte morgensolen ute og stille omgivelser.

Dato for oppholdet: mars 2022
1  Takk, Somoria
Svar fra ledelsen:Besvart 18. mars 2022

Somoria
WOW, tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding etter endt opphold.
Det gleder oss stort å se at oppholdet innfridde. Hjertelig velkommen tilbake igjen ved en senere anledning.

mvh

Anmeldt 11. mars 2022

Veldig bra hotell med en utmerket frokost og flott service fra de ansatte.
God standard på rommene og det var veldig bra renhold.
Kommer garantert til å bo her igjen ved en annen anledning i Trondheim by.

Dato for oppholdet: mars 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, rolfsindrelibakken
Svar fra ledelsen:Besvart 14. mars 2022

rolfsindrelibakken

Tusen hjertelig takk for STRÅLENDE tilbakemelding etter endt opphold. Det gleder oss stort å se at oppholdet innfridde, og spesielt hyggelig er det at du fremhever våre ansatte. Varmt velkommen tilbake igjen.

Anmeldt 26. februar 2022 via mobile enheter

Helt topp med et avbrekk i hverdagen her. Stille og rolig hotell, sentral plassering, konge frokost. Fire personer på et enkeltrom (barn 2 og 5 år), fungerte ypperlig for oss. Eneste minus var begredelig tv-signal, og litt vanskelig å finne informasjon etc. fra hotellet. Meny i restaurant f. Eks. Restauranten var forøvrig fullbooket, så det ble en kort spasertur til Røft! Fullbookingen av hotellrestauranten fortjener de etter to tøffe år. Det var også gunstigere billetter for voksne på inngang til Pirbadet, som ligger vegg-i-vegg.

Romtips: Ingen drawbacks. Sjekk bare enkleste veg ut av byen hvis du skal sørover. Mye trafikkarbeid pr. Feb ‘22
Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, 680evenl
Svar fra ledelsen:Besvart 28. februar 2022

680evenl
WOW, hvilken tilbakemelding etter endt opphold hos oss! Tusen hjertelig takk, ingenting gleder oss mere.
Takk for innspill vedrørende TV, dette vil vi følge opp umiddelbart.
Varmt velkommen tilbake igjen :)

Anmeldt 17. januar 2022 via mobile enheter

Stort hotell, men allikevel veldig trivelig. Romslig, rent, fresht og stilig. Rommet var ikke stort, men helt fint, og med flott utsikt over kaia og byen. Sentral beliggenhet i gangavstand fra Trondheim S, men allikevel veldig stille og rolig.

Veldig bra frokost i den romslige frokostsalen. Hyggelig og effektivt personale over alt. Parkering i kjelleren et stort pluss.

Eneste som trakk ned fra toppkarakter er at TV-anlegget ikke fungerte, fordi installasjoner på taket ikke tålte sterk vind. Foreslår solidere konstruksjoner som tåler en storm.

Dato for oppholdet: januar 2022
Takk, GrandTour51816541762
Trine Steinsbø , Other på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2022

Hei GrandTour51816541762

Tusen takk for flott tilbakemelding etter endt opphold hos oss. Det gleder oss å se at oppholdet innfridde. Spesielt hyggelig at du fremhever vårt personal :)

Gyda som herjet rundt i Norge viste seg å ha uante krefter. TV antennen ble truffet av terrassen, inklusive gelender på suiten vår som løsnet og blåste over taket på hotellet. I mellomtiden har vinden roet seg, og ny TV antenne er montert ;)

Håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Med ønske om en flott uke!

Team Clarion Hotel Trondheim

Anmeldt 26. november 2021

Svært hyggelig opphold.
Meget god frokost.
Veldig hyggelig betjening.
Utmerket beliggenhet.
Savner kun at flybuss kjører til/henter på hotellet.
Rent og pent på alle arealer.
Bar bør være åpen hele dagen.

Dato for oppholdet: november 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, mortenm185
Trine Steinsbo, Other på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2021

mortenm185
WOW - tusen takk for en strålende tilbakemelding etter endt opphold hos oss. Det gleder oss stort å se at oppholdet innfridde i alle ledd. Flybussen stoppet ved hotellet før korona, men de har dessverre lagt om traseen.

Vi håper å se deg hos oss ved en senere anledning. Ønsker deg en flott uke og en fin førjulstid.

Team Clarion Hotel Trondheim