Booking.comUSD 178
TraveluroUSD 188
ZenHotels.comUSD 178
Anmeldt 6. april 2022 via mobile enheter

Her har jeg bodd flere ganger, men dette er første gang jeg har fått havutsikt - det anbefales! (selv om det er litt irriterende å se ut vinduene). Rommet er fint, ryddig, god temperatur og sengene er gode. Her fungere alt som det skal. Veldig bra personale i resepsjonen!

Romtips: Spør om havutsikt
Dato for oppholdet: april 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, I8553HHchristianh
Svar fra ledelsen:Besvart 8. april 2022

WOW - I8553HHchristianh! Tusen takk for strålende tilbakemelding etter endt opphold hos oss. Det gleder oss stort å se at oppholdet innfridde.

Hjertelig velkommen tilbake igjen:)

Med ønske om en fin påske
Clarion Hotel Trondheim v/ Trine Steinsbø, Hotel Manager

Anmeldt 17. mars 2022 via mobile enheter

Fenomenalt god frokost!! Den beste jeg har opplevd noen gang. Vi snakker barista, omelettstasjon, et stort utvalg ferskpresset juice, nydelig varmmat og hjemmelaget pålegg.

Ellers var rommet rent og pent, med tykke gardiner som stengte morgensolen ute og stille omgivelser.

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, Somoria
Svar fra ledelsen:Besvart 18. mars 2022

Somoria
WOW, tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding etter endt opphold.
Det gleder oss stort å se at oppholdet innfridde. Hjertelig velkommen tilbake igjen ved en senere anledning.

mvh

Anmeldt 11. mars 2022

Veldig bra hotell med en utmerket frokost og flott service fra de ansatte.
God standard på rommene og det var veldig bra renhold.
Kommer garantert til å bo her igjen ved en annen anledning i Trondheim by.

Dato for oppholdet: mars 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, rolfsindrelibakken
Svar fra ledelsen:Besvart 14. mars 2022

rolfsindrelibakken

Tusen hjertelig takk for STRÅLENDE tilbakemelding etter endt opphold. Det gleder oss stort å se at oppholdet innfridde, og spesielt hyggelig er det at du fremhever våre ansatte. Varmt velkommen tilbake igjen.

Anmeldt 26. februar 2022 via mobile enheter

Helt topp med et avbrekk i hverdagen her. Stille og rolig hotell, sentral plassering, konge frokost. Fire personer på et enkeltrom (barn 2 og 5 år), fungerte ypperlig for oss. Eneste minus var begredelig tv-signal, og litt vanskelig å finne informasjon etc. fra hotellet. Meny i restaurant f. Eks. Restauranten var forøvrig fullbooket, så det ble en kort spasertur til Røft! Fullbookingen av hotellrestauranten fortjener de etter to tøffe år. Det var også gunstigere billetter for voksne på inngang til Pirbadet, som ligger vegg-i-vegg.

Romtips: Ingen drawbacks. Sjekk bare enkleste veg ut av byen hvis du skal sørover. Mye trafikkarbeid pr. Feb ‘22
Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, 680evenl
Svar fra ledelsen:Besvart 28. februar 2022

680evenl
WOW, hvilken tilbakemelding etter endt opphold hos oss! Tusen hjertelig takk, ingenting gleder oss mere.
Takk for innspill vedrørende TV, dette vil vi følge opp umiddelbart.
Varmt velkommen tilbake igjen :)

Anmeldt 17. januar 2022 via mobile enheter

Stort hotell, men allikevel veldig trivelig. Romslig, rent, fresht og stilig. Rommet var ikke stort, men helt fint, og med flott utsikt over kaia og byen. Sentral beliggenhet i gangavstand fra Trondheim S, men allikevel veldig stille og rolig.

Veldig bra frokost i den romslige frokostsalen. Hyggelig og effektivt personale over alt. Parkering i kjelleren et stort pluss.

Eneste som trakk ned fra toppkarakter er at TV-anlegget ikke fungerte, fordi installasjoner på taket ikke tålte sterk vind. Foreslår solidere konstruksjoner som tåler en storm.

Dato for oppholdet: januar 2022
Takk, GrandTour51816541762
Trine Steinsbø , Other på Clarion Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2022

Hei GrandTour51816541762

Tusen takk for flott tilbakemelding etter endt opphold hos oss. Det gleder oss å se at oppholdet innfridde. Spesielt hyggelig at du fremhever vårt personal :)

Gyda som herjet rundt i Norge viste seg å ha uante krefter. TV antennen ble truffet av terrassen, inklusive gelender på suiten vår som løsnet og blåste over taket på hotellet. I mellomtiden har vinden roet seg, og ny TV antenne er montert ;)

Håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Med ønske om en flott uke!

Team Clarion Hotel Trondheim