“Lokal fiskemeny med vri”
Anmeldelse av The Crab Trondheim

The Crab Trondheim
Vurdert som nr. 47 av 319 Restauranter i Trondheim
Prisklasse: kr 491 - kr 14 737
Anmeldt 17. juni 2023 via mobile enheter

Nydelig mat og koselige omgivelser i verneverdig bygg ved Trondheimsfjorden . Forrettene anbefales på det sterkeste. Hyggelig personale !

Dato for besøk: juni 2023
Takk, gretechristinel

Anmeldt 3. februar 2023 via mobile enheter

En uforglemmelig fantastisk kveld med 7-retters og vinpakke. Perfekt atmosfære og nydelig mat og drikke! Startet med en cocktail som var en av de beste jeg har smakt! Servicen var helt konge. Servitørene var både oppmerksomme og gode på å fortelle om maten og drikken vi fikk servert.
Dette var ikke først gangen æ hadde valgt å tilbringe kvelden min på The Crab og det blir helt klart ikke den siste!

Dato for besøk: februar 2023
Takk, superduper8888
Anmeldt 22. januar 2023

Trivelig sted med hyggelige ansatte. Veldig god sjømat til en overkommelig pris. Vi bestemte oss for å velge dessert isteden for forrett, det tror jeg var et dårlig valg. Desserten var middelmådig, så styr unna den! Dette er jo en sjømatrestaurant, så velg heller to forretter:) Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: desember 2022
Takk, valborge2017
Anmeldt 5. januar 2023

Fantastisk kortreist mat, noe for enhver fiskeelsker👌 Meget observante kelnere. Super service. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: november 2022
Takk, hilde_sammi
Anmeldt 4. desember 2022

Jeg har lest om denne plassen og hadde superhøye forventninger, bestilte bord på nett og det enste ledig var 20:30 denne kvelden men det var ok, lett å booke med bekreftelse og påminning BRA.
Vi ville ha full pakke, dvs 7 retters, de presenterte isteden ett Skalldyr tårn pluss 5 retters, dette skulle egentlig foråndsbestilles, men de greide det allikevel: Skal jeg være veldig kritisk så må jeg få lov å si at selvfisket og rensket krabbe og kreps var bedre en den i tårnet. Reka var derimot helt konge. 5 retters men mange ukjente og spenene smaker, vet ikke helt å plassere det på en skala men det var bra.
God vin ble anbefalt.
Det vi savner !! var å få presentert maten når den ble servert, med dette mener jeg at de som serverte skulle fortelle om hva vi fikk servert, der sviktet det.
Så var den atmosfæren og servicen. Kan bare si 6 av 6 mulige.
Alt i alt en veldig fin kveld, en kulinarisk opplevelse selv om min krabbe er bedre ;-) Anbefales på det høyeste og jeg kommer tilbake garantert.

Dato for besøk: desember 2022
Takk, Frode L

Reisende som så på The Crab Trondheim, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i The Crab Trondheim? Del dine erfaringer!