“Helt topp hele veien😊”
Anmeldelse av Trønderburger

Trønderburger
Vurdert som nr. 87 av 319 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 2. juni 2023 via mobile enheter

Dette stedet kan anbefales på det varmeste😋🥰
Ble møtt med rød løper på utsiden, ble tatt godt imot😁 med et varmt
Retten vi prøvde het trønderburger😋
Smakte som hjemmelagd, kjente at alt smeltet på tunga😋😊
Godt ivaretatt hele veien. Avsluttet med en kaffekopp som var på huset.
Følelsen vi satt igjen med, var at var invitert hjem til servitøren, som gjester.
Besøkes Trondheim må dette stedet prøves😊👍

Dato for besøk: juni 2023
1  Takk, Kristin b

Anmeldt 2. juni 2023

En rød løper lå foran oss da vi steg ut av bussen i sentrum av Trondheim, fra flyplassen.. oiiii… TRØNDERBURGER! EKTE TRØNDER! RØD LØPER!!!
Jøss her er vi ønsket velkommen! Vi stiger inn å blir møtt av den søteste servitør som anbefaler oss en EKTE TRØNDER! Med nydelige tykke ferske fries, fersk storfekjøtt fra lokalt Trøndelag..
Nam Nam….
Super hyggelig service med god stemning, som blir toppet med tilbud om en kaffe etter maten❤️👍
Dette stedet anbefales på det varmeste🙏👍🫶🤩

Dato for besøk: juni 2023
1  Takk, Elin H
Anmeldt 24. april 2023 via mobile enheter

En av byens mest smakfulle hamburgere får du på Trønderburger. Stilige lokaler og en supertrivelig innehaver Espen.
Kommer innom snart igjen.

Dato for besøk: april 2023
1  Takk, RuneLie
Anmeldt 18. januar 2023 via mobile enheter

Beste burgeren i Trondheim, hyggeligste fyren, jovial stemning. En hjemme koselig smaksopplevelse som gjør noe spesielt med ganene.

Dato for besøk: november 2022
1  Takk, oromoWallah
Anmeldt 14. januar 2023 via mobile enheter

Overraskende bra burger, serveringen var bra og stemninga god. Ulempe var at det var kaldt, men Trondheim i desember hjelper ikke. Skuffende få kunder der, men det er nok fordi plassen er ny, og sier ingenting om maten. Fordi den er god!

Dato for besøk: desember 2022
Takk, 780petterr

Reisende som så på Trønderburger, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Trønderburger? Del dine erfaringer!