Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for ditt opphold
Booking.com
kr 1 282
Frokost inkludert
Strawberry Hotels
kr 1 379
Fullt refunderbart før søn. 31. mar.
Expedia.com
kr 1 282
Frokost inkludert
Bli belønnet med One Key
Prisene leveres av partnerne våre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne våre. Besøk partnerne våre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss påvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nærheten
Filtrer
Oppdaterer listen ...
4550 av 572 anmeldelser
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Var 2 netter her. Fikk oppgradert rommet til juniorsuite for en liten sum. Suiten var stor m kjøkkenkrok og separat soverom. Helt supre og vennlige personalet. Frokosten var helt toppers. Hotellet ligger sentralt til. Mulighet for parkering rett over gata. Hund er tillatt og det et bra. Takk til jenta som er på jobb nå ikveld som jeg ikke husker navnet på. Blid og veldig trivelig.
Kommer absolutt tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste som et par
Takk, Toreinar2015
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Cathrine S, Direktør på Comfort Hotel Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Hei Toreinar2015,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen, slike tilbakemeldinger betyr mye for oss.

Så flott at du likte våre juniorsuiter, vår sentrale beliggenhet, vår gjestfrihet til våre 4-beinte gjester og ikke minst vårt fantastiske personalet.

Man sier at frokosten er dagens viktigste måltid og det er en glede for oss å kunne gi våre gjester en god start på dagen.

Hjertelig velkommen tilbake til vakre Trondheim og hos oss på Comfort Hotel Park.

Rapporter svar som upassende
Dette svaret er den subjektive meningen fra en representant for foretaket og ikke fra TripAdvisor LLC.
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Jeg fikk tildelt et rom med skittent bad og forferdelig dårlig luft. Vinduet kunne ikke åpnes. Sa i fra og fikk et bedre rom, men det lukta ikke akkurat godt der heller. I ettertid viste det seg at en kollega fikk samme rom som meg 15-30 min før meg, klagde og fikk nytt rom. Likevel ble rommet bare gitt til neste på lista uten å bli vaska..! Uholdbart og utrolig ekkelt.

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste på forretningsreise
2  Takk, 333meretheb
Cathrine S, Direktør på Comfort Hotel Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2018

Hei Merethe,

Takker for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen og jeg beklager så mye at oppholdet ikke ble som forventet.

Rommet som du sjekket inn på første gang ligger i hjørnet av to bygg og det stemmer at dette vinduet ikke kan åpnes. Dette er i henhold til forskriften for brannsikkerhet pga av at rommet ligger i et hjørne og grenser mot et annen vindu. Et hotell har meget strenge krav til brann og sikkerhet og er et særskilt brannobjekt i samme klasse som blant annet sykehus.
Her må vi bare følge loven og holde vinduet lukket.

Hotellet har ventilasjon som skal ivareta luft kvaliteten

En av våre ansatte ble sendt opp på rommet etter at du hadde vært der, og han klargjorde badet på nytt til neste gjest.

Vi hadde helt fullt hotell denne natten og vi hadde behov for å bruke alle rommene.

Dersom du kan ta direkte kontakt med meg så kan vi ta en prat om hva som skjedde.

Håper vi kan ønske deg hjertelig velkommen en annen gang og da kan jeg love deg en oppgradering til en høyere romkategori.

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Hotell som passer perfekt for forretninger og for familie. Nærhet til Gløshaugen og ganske sentralt gjør valget enkelt for min del. God frokost på morgenen og kaffe hele dagen. Ypperlig hvis man er på studiesamling.

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste på forretningsreise
Takk, Ole-Magnus H

Hei,

Så flott at du liker vår sentrale beliggenhet og ikke minst vårt fantastiske personalet.

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Kjempe trivelig resepsjon som oppgraderte rommet vårt til en liten suite. Bra belligenhet ikke langt fra selve midtbyen. God frokost, og gode senger. Trivdes veldig bra her. Har bodd her ett par ganger tidligere og hotellet leverer på service hver eneste gang :-)

Dato for oppholdet: desember 2017
Reisetype: Reiste som et par
Takk, Per Arne R

Hei Per ArneR,

Så flott at du likte våre juniorsuiter, vår sentrale beliggenhet og ikke minst vårt fantastiske personalet.

Anmeldt 20. august 2018

Rommet var noe kaldt, men det fikk vi endret på. Frokosten er god, om enn litt kjedelig. Det mangler ingenting på servicen og for prisen man betaler får man en god natt søvn og man blir ivaretatt. Lettvint for en natt eller to om man har forretninger i byen. Liker godt at det er kort vei til Domkirken og kinoen.

Romtips: Hadde rom ut mot en park.
Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste med familie
    • Sovekvalitet
    • Renslighet
    • Service
Takk, TuvaTravel

Hei TuvaTravel,

Så flott at du likte vår sentrale beliggenhet, prisen på rommet og ikke minst vårt fantastiske personalet.

Vis flere anmeldelser