Priceline
ZenHotels.comUSD 148
Anmeldt 29. oktober 2019

Perfekt utgangspunkt for helgens hyppige besøk på Studentersamfundet og slentring i Midtbyen på formiddagene. Fint lite rom med utsikt til parken. God frokost. Svært hyggelig betjening hele helgen. Hotellet er velbrukt rent fysisk, men anbefales likevel sterkt.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, 771bj_rnv
Kristin Nilsen, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei 771bj_rnv. Takk for din hyggelige tilbakemelding, så flott at du har hatt et fint opphold hos oss, vi håper å få ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss også ved en senere anledning.

Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Hadde ei overnatting i familierom her i sommer. Stort og fint rom med separat soverom og sovesofa i stua. Ypperlig for en familie på 4. Rom mot parken anbefales, stille og rolig på den sida.God frokost med alt som forventes.

Takk, Per Morten B

Hei Permbj, takk for din hyggelige tilbakemelding. Så flott at våre familierom passet bra for dere og at dere hadde et flott opphold hos oss. Vi håper å få ønske dere alle hjertelig velkommen tilbake også neste gang turen går til Trondheim.

Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Fikk et veldig lite rom (423) for den nette sum av 2450kr for én natt. Vet ikke om dette er standarden for singel-rom , men allikevel lite verdi for pengene.

Beholder for Dusjsåpen var festet med dobbelsidig tape og løsnet.

Toalettet var plassert delvis under vasken (se bildet)

TVen var Montért på veggen uten et uttrekkbar feste. Det resulterte i at det ikke var særlig bra å se på tv-en.

På hotellets utside langs vegen var fasaden begynt å sprekke.

God frokost og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Bygrunna
Cathrine S, Direktør på Comfort Hotel Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2019

Hei Bygrunna,

Takker for tilbakemeldingen, slike tilbakemeldinger er viktige for oss.

Jeg kan bekrefte at det var høye priser på rommene akkurat i perioden som du bodde hos oss, dette pga av at Trondheim er så heldig å være vertskaps by for verdens største akvakultur-teknologi messe og da er etterspørselen meget stor.
Vi har gjester som står på venteliste i 2 til 3 år for å få rom.

Jeg tar med meg dine kommentarer ang romanordningen til vår tekniske avdeling.

Så flott at du likte vår frokost og ikke minst personalet!

Hjertelig velkommen tilbake neste gang du er i Trondheim.

Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Metallica konsert var grunnen for en weekend i Trondheim. Hotellet viste seg å være helt perfekt for dette formål.Sentralt - rolige omgivelser - god frokost og gode senger. I tillegg til hyggelig betjening så kan en jo ikke forlange mer. Vårt rom vendte bort fra gaten og inn mot en park. Koselig resepsjonsområde som serverte nydelig irish coffee.

2  Takk, t0rhildw
KristinNilsen, Front Office Manager på Comfort Hotel Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2019

Hei t0rhildw

Wow for en flott tilbakemelding, vi setter utrolig stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en review. Så bra at vi har tatt godt vare på dere og at dere hadde et flott opphold i forbindelse med konserten. Og ikke minst at dere fikk dere en god Irish. Vi håper vi sees igjen neste gang Metallica kommer til Trondheim, og kanskje før den tid også. :-)

Med vennlig hilsen Kristin.

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Bodde 3 netter på dette hotellet. Etter vår oppfatning syntes vi de har en god plassering i Trondheim by.
Vi hadde rom som vendte ut mot en liten park på baksiden, og sov med vinduet åpent uten å bli sjenert av trafikkstøy.
God frokost, god seng og hyggelig betjening. Kan absolutt anbefales, kommer gjerne igjen en annen gang!

2  Takk, Terje T

Hei Staingard

Tusen takk for din flott review, utrolig hyggelig å se at dere har trivdes hos oss, vi håper å få ønske dere hjertelig velkommen tilbake neste gang turen går til Trondheim.

Med vennlig hilsen Kristin.