Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en natt her på gjennomkjøring. Fikk grei pris, og standard var ok. Sentralt og greit. Var litt varmt så hadde oppe vinduene og iom sentralt så var det litt bråk utenfra. Koselig nattevakt som tok oss imot. Veldig greit for en natt. Ok frokost!

Takk, Undheims
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Vi var heldige og fikk rom mot parken på baksiden, deilig stille og rolig om natten til tross for at man bor midt i byen.
Rommet var ikke stort, og man hadde omtrent vasken i fanget ved bruk av toalettet på det lille badet.
Relativt slitt rundt om, særlig i felles/spill-rommet som også hadde mye rusk på gulv, samme fingermerkene på vindu etc. i flere dager. Heldigvis var det antibac flasker både ved inngang, ved frokost avdelingen og i felles-rommet bl.a.
Veldig hyggelig betjening og ok frokost. Stort pluss for kort avstand til det meste i byen.

Takk, Familiepaavift
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Familie på tre fikk et stort, rent og hyggelig rom med flott utsikt til en park og tårnet på Nidarosdomen. 100 til Nidarosdomen og ellers gangavstand til det meste. Flott service av hyggelige folk i barception. God hygiene. Rett og slett en hyggelig opplevelse!

Takk, stineph76
Anmeldt 8. juli 2020

Dette hotellet ligger like i nærheten av Nidarosdomen. Og heller ikke så langt fra Bakklandet og handlegatene. Litt lengre er det å gå til togstasjonen.
Jeg synes personalet framsto bra. De var blide og trivelige.
Rommet hadde en grei størrelse. Og det var et greit utvalg av kanaler på fjernsynet.
Jeg likte ikke at det ikke var såpe i dusjen. Det er litt irriterende å dusje for så å oppdage at det ikke er såpe. Jeg hadde med egen så valgte å ikke gi beskjed til hotellet. Dette burde vært sjekket.
Rommet var litt slitt og litt møkkete. Blant annet var ikke stolen som var der særlig ren. Jeg reagerer også på at det ikke vaskes mellom i sjekk og utsjekk. Det bør være en selvfølge selv under en corona periode.
Frokosten var kjedelig. Det var lite utvalg. Og det meste var plassert i poser og begere. Det burde vært mere variert selv om det er coronatid.
Treningsrommet var også stengt grunnet corona. Treningsentrene i Norge er åpne igjen. Da er det rart at det ikke er åpnet på hotellet.
Konklusjoner er at dette var litt under forventet. Det er stort forbedringspotensial. Men det kan godt være jeg bor her igjen om prisen er den rette.

2  Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 6. juli 2020

Hadde bestilt hotell gjennom hotels.com. Fikk inntrykk av at det ikke helt stemte med bestilling og alder på barna. Hadde trykket inn alder på barna, men det var ikke klargjort noen senger til dem (ungdommer).
Frokosten var begredelig - her har hotellet noe å lære av f.eks. Røros hotell. Dårlig bemanning gjorde at folk stod lenge i baren/innsjekkingen å ventet på personell.
Perfekt beliggenhet

1  Takk, VicNik82