Booking.comUSD 157
Orbitz.comUSD 158
Destinia.comUSD 159
Anmeldt 2. november 2021

Hotellet klarer seg svært godt gjennom UKA-helgen med høyest trykk.
Stort rent rom, variert utvalg i frokostbuffét, god mat og hyggelig service.
Vandreavstand til alt som betyr noe en slik helg er helt perfekt

Dato for oppholdet: oktober 2021
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 771bj_rnv
Kristin Nilsen, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2021

Hei 771bj_rnv så hyggelig at du har hatt et flott opphold i Trondheim. Det er alltid full fres under siste helg i UKA, noe som er kjempemorsomt for alle oss som jobber på hotellet. Vi håper å få se deg igjen om 2 år også, og selvfølgelig også før den tid. :-) Mvh Kristin, resepsjonssjef.

Anmeldt 25. oktober 2021 via mobile enheter

Bodde her en natt, og fikk oppgradert rom selv om jeg hadde sen innsjekking . Rom med separert sove avdeling og kaffe maskin på rommet. Hotellet har også på og nyoppusset badstue sammen med et trimrom i 6 etg. God frokost og hyggelig betjening. Eneste å sette fingeren på er parkeringsmuligheter , ca 300 meter til parkering hus i regnet.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, alfmagne
Kristin Nilsen, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2021

Hei alfmagne, tusen takk for din flotte tilbakemelding, så hyggelig at du har hatt det fint hos oss. Når det gjelder parkering så er et et parkeringshus rett på andre siden av hotellet under Statens Hus. :-) Vi håper å få ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss også neste gang du skal til Trondheim. Mvh Kristin

Anmeldt 1. oktober 2021 via mobile enheter

Sentralt hotell like ved Nidarosdomen. Vi må nok si at vi synes at prisen for dette hotellet var i stivelse laget. Vi har overnattet mye på hotell med mye bedre standard til samme pris. Etter dusj er det vann over hele badet. Rommet er rent, men dessverre veldig kaldt. Kalde fliser på badet er heller ikke en hyggelig opplevelse.
Resepsjonisten kunne med fordel vært bedre informert om parkeringsmuligheter i p-hus,da dette førte til at alarm ble utløst som følge av manglende informasjon. Ellers god service av vedkommende.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, utpaaturer
Kristin Nilsen, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2021

Hei utpaaturer, tusen takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding på oppholdet hos oss. Våre priser reguleres i forhold til etterspørsel og kan variere mye. Når det er stor etterspørsel etter rom blir prisene høyere, og da også desto lavere når det er liten etterspørsel. :-) Når det gjelder alarm i parkeringshuset så er dette helt ukjent for oss, så dette må være noe Trondheim kommune har innført i de kommunale parkeringshusene de siste ukene, det skal vi få sjekket opp, tusen takk for at du ga beskjed. Vi håper å få ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. Mvh Kristin

Anmeldt 7. november 2020 via mobile enheter

Hyggelig ankomst med den eneste smilende personen(ung jente) i resepsjonen som ga øyekontakt og hilste, i løpet av 5 døgn. Der trenger de andre et kurs.
Rommene er utdatert og trenger sårt en oppfriskning, men plassering og utsikt fra vårt rom var flott. Sengene slitne og klar for utskifting, men frokost helt ok. Deilig med gratis kaffe hele døgnet i resepsjon og ikke minst en en deilig croissant.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, lgh2013

Hei Igh2013, tusen takk for din tilbakemelding på Tripadvisor, vi setter stor pris på at du tok deg tid til det. Så bra at vår resepsjonist tok godt i mot deg da du kom til hotellet, vi har høy fokus på service og alle skal selvfølgelig være smilende hos oss og det er noe vi få mye positiv tilbakemelding på. Vi håper å få ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss også ved en senere anledning. Mvh Kristin

Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en natt her på gjennomkjøring. Fikk grei pris, og standard var ok. Sentralt og greit. Var litt varmt så hadde oppe vinduene og iom sentralt så var det litt bråk utenfra. Koselig nattevakt som tok oss imot. Veldig greit for en natt. Ok frokost!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Undheims

Hei Undheims, så flott at dere hadde et bra opphold hos oss og at nattevakten vår tok dere godt imot. Veldig hyggelig at dere tok dere tid til å gi oss feedback på overnattingen, det er til stor nytte for oss, tusen takk. Vi håper å få ønske dere hjertelig velkommen tilbake også ved en senere anledning. Mvh Kristin