Stokk
8.4 km fra City Living Sentrum Hotel
Gratis parkering
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 15. juli 2020

Gikk over 1 time over planlagt innsjekk (15:00) før vi fikk tilgang til rommet.. Fikk elendig behandling via kundeservice! Endte til slutt opp med å måtte ringe med min samboer sin telefon for at de skulle ta telefonen da de ikke svarte når jeg ringte med min egen telefon, uten at det var noen spesiell grunn til det, ga de mange sjanser og var høflig.. Har bodd på hotell i alle verdensdeler, både flotte og enkle hotell, men ikke opplevd maken til dårlig opplegg som det her.. Karakter 1/10 fra oss.. Blir ikke valgt igjen..

1  Takk, 585prebenl
Anmeldt 21. juli 2019

Rommet var lite og ventilasjonen fungerte svært dårlig. Det var 26 varmegrader inne på rommet og ble ikke kaldere selv om man hadde på ventilasjonen. Vinduet kunne bare så vidt åpnes så det kom ikke noe luft inn der heller. I tillegg luktet det veldig sterkt tepperens eller noe sånt. Jeg sov totalt to timer og startet dagen med hodepine, ikke ok opplevelse.. I tillegg var det mye bråk fra gata hvis man hadde vindu åpent. Inn- og utsjekking fungerer bra, men selv om dette er relativt rimelig vil jeg ved neste anledning heller betale noen hundrelapper mer og få et bra hotellrom.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Cathrine B
Anmeldt 21. mai 2019 via mobile enheter

Liker du det litt moderne og er konfertabel med å betale på nett, motta kode for å komme inn på gateplanet og kode på hotelldøren, så er dette hotellet for deg.
Sentralt beliggende nesten i sentrum. Store lyse renoverte rom, helt greit bad. TV og Wifi, minibar og vannkoker, to kaffekopper med to kaffestryller.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Offisersbladet
Elisabeth T, Daglig leder på City Living Sentrum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2019

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på din omtale, og håper å kunne ønske deg/dere hjertelig velkommen tilbake hit til oss ved en senere anledning:)

Anmeldt 13. april 2019

Hvis du leter etter et sted for kun å sove så har du kommet til rett plass. Det er flere hotell som er sentralt, så der finnes det alternativer.
Jeg angret på at jeg ikke betalte 150,- mer og valgte et annet hotell slik at jeg fikk ei hyggelig resepsjonist og en deilig frokost siden dette hotellet ikke serverer mat. Med andre ord. Dette er alt for dyrt bare for å sove.
Ofte når jeg ankommer hotell etter en lang reise eller en lang dag på jobb, så pleier jeg å ta en dusj. Det ble ikke her. Badet var veldig skitten. Vasken, doet og dusjen var ekkel. Dusjen var ekkel i hjørnene. Nei, jeg fant meg et annet hotell til samme pris dagen etter.

Romtips: Velg et stille rom. Vil du ha frokost så velg et annet hotell.
Dato for oppholdet: april 2019
Takk, KayL1062
Anmeldt 1. mars 2019 via mobile enheter

Resepsjonsfritt hotell med automatisk inn og utsjekk. Nøkkelkode pr sms. Fungerte veldig bra. Helt greie rom. Sentrumsnært, med dei goder og ulemper ( støy fra uteplasser i nærheten ved stengetid) det har. Greit hotell til rimelig pris. Kan anbefalast.

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, stigh2013