“Skulle være en hyggelig kveld”
Anmeldelse av Three Lions English Pub

Three Lions English Pub
Vurdert som nr. 84 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Britisk
Anmeldt 21. august 2021

Drittplass, serveringsdama klarte å velte en dram på bordet våres, klappet henne på skuldra og ba hun hente en ny drink.ble bedt om å forlate stedet. Hadde nettopp kjøpt 7 drinker til oss og jeg måtte forlate stedet pga at jeg klappet henne på skuldra .

Takk, Hansanus

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Brukbart utvalg av øl og ekstremt god service. Var alene og de ga meg muligheten til å jobbe i fred alene i 2. etasje om jeg ville. Beste servicen jeg har opplevd i Trondheim l

Takk, Andreas Kristof... B
Anmeldt 5. august 2021

Skulle bare finne en plass som serverte øl, kom over denne, og etterhvert ble vi sultne. Bestilte sandwitch som falt veldig i smak og selvfølgelig god øl. Super service. Anbefales

Takk, 993lenej
Anmeldt 17. februar 2021

Herlige lokaler, God mat, hyggelig betjening. Skal du se fotball ute er dette stedet. 2 etasjer og mange mange skjermer både store og små

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Tore Martin H
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Engelsk pub mood! Vi visste at puben var populær og booket bord kvelden før en viktig match. God mat, god stemning og ypperlig service! Vi kommer igjen når anledningen byr seg Ta deg en tur! ⚽️⚽️

Dato for besøk: august 2020
Takk, groe866

Reisende som så på Three Lions English Pub, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Three Lions English Pub? Del dine erfaringer!