Vio.com
Expedia.comUSD 217
Algotels
Anmeldt 3. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Anmeldt 1. november 2018

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Var her på konferanse. Flott service. Fantastisk frokost og lunsj. Litt tull med middag og mine allergier, det trekker ned. En annen ting som trekker ned er at det var kaldt på rommet og i konferansesalen. Stort sett alle satt med ytterjakker på. Flott at det var varm og kald drikke samt snacks tilgjengelig hele tiden. Meget bra hotell.

Takk, FrkMarie89

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at hotelloppholdet svarte til forventningene.

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.

Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal
GM

Anmeldt 30. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 21. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018