2 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.comUSD 224
Prestigia.comUSD 233
Anmeldt 16. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Anmeldt 13. november 2018

Anmeldt 12. november 2018

Et flott hotell med ypperlig service og en fantastisk frokost. Hotellet har en stab som gjør sitt ytterste for at du som gjest skal trives. Det er kort avstand til sentrum og eventuelle severdigheter.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Meander03019831335

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at hotelloppholdet svarte til forventningene.

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.

Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal
GM

Anmeldt 9. november 2018

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Stort hotell. Føltes litt upersonlig. Rommet vårt var helt ok. Litt gammeldags innredet. Fikk følelsen av å være tilbake på 90-tallet. Den gode frokosten var grunnen til at vi valgte dette hotellet. Et kjempestort utvalg og gode råvarer. Vil nok trenge mange frokoster for å kunne smake på alt. Opplevelsen blir likevel litt forringet av altfor mye folk. Man går i kø og dulter borti andre når man skal forsyne seg. 1300,- for en natt på dette hotellet er en grei pris. Velger nok et mindre og mer personlig hotell neste gang.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, kbergl
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal du være.

Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal