Vio.com
ScandicHotels.comUSD 228
Anmeldt 26. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Et veldig fint hotell. Vennlige og hjelpsomme personale i hver avdeling. Imponerende og høy kvalitet frokost og veldig fin mat i restauranten. Stort rom med utsikt i elven som jeg ønsket .
Beste hotellet å bo når du besøker Trondheim. Jeg er veldig takknemlig for et perfekt opphold.

Takk, Padila176
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for god tilbakemelding, veldig hyggelig å lese! :-)

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.

Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal
GM

Anmeldt 21. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Anmeldt 20. november 2018

Valgte hotellet pga den voldsomt positiveomtalen av frokosten på hotellet. Og skrytet var riktig. Den beste frokosten jeg har opplevd på et hotell.
Men et hotellopphold er ikke bare en god frokost. Etter sein innsjekking fikk jeg et rom hvor vinduet hadde stått åpent i timesvis. Det var -2 grader ute, og noe av det samme inne. Vått/rim på gulvet under vinduet og radiatoren avslått.
Ba om å endre rom, men de kunne ikke. Åpne døra til korridoren, var rådet jeg fikk. Badegulvet virket heller ikke, så jeg har aldri opplevd ei så kald natt på et hotell. Alt var iskaldt.
Kl 11 neste morgen begynte det å bli temperaturer rundt 20 på rommet.
Så elendig slett service har jeg ikke opplevd andre steder. De ville heller ikke komme med en varmovn eller liknende.
Aldri mer Scandic Nidelven. Må lære å yte service, ikke bare god frokost.

Takk, r0lvh

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemelding, veldig viktig for oss, slik at vi hele tiden kan forbedre kvaliteten på det vi leverer.
Beklager så mye at vinduet hadde stått åpen og temparatur da selvfølgelig var altfor lav ved innsjekk. Vi har ovener i resepsjonen til utlån, så her må vi se på våre rutiner både når det gjelder lufting av rom, samt utlån av ovener.

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal du være ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Kjetil Vassdal