Trip.com
Destinia.comUSD 218
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Dette ble mitt første besøk på Scandic Nidelv og helt klart ikke det siste.
Topp oppgradert hjørnerom mot Nidelven, dog litt støy fra jernbane.
Gledet meg til frokost, og den skuffet definitivt ikke. Utfordring var å plukke ut det man ønsket å spise, resten får man ta ved senere anledninger. Veldig hyggelig personale over alt, og jeg Kommer tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, SveBra
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding - kjekt å lese at dette ike blir ditt siste bvesøk her hos oss! :-)

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal du være.

Anmeldt 3. desember 2018

Vi hadde bestilt en junior suite i anledning et julebord. Ble møtt av ei trivelig dame ved innsjekk som fortalte at rommet hadde blitt oppgradert, og var klart for innsjekk allerede kl12 når vi ankom Det var et fantastisk rom i toppetasjen så starten var fantastisk Det fortsatte i samme stil med den nydeligste julebord buffeten man kunne tenke seg, oppvartet av dyktige servitører! Etter en trivelig kveld og ei go natts søvn, avsluttes oppholdet med en magisk frokost hvor ingen ting var savnet Dette er rett og slett indrefileten av et hotell i Trondheim Vi kommer selvsagt tilbake

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Navigate53393881681

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding.

Veldig hyggelig å lese "fra a til å" :-)

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.

Anmeldt 26. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Et veldig fint hotell. Vennlige og hjelpsomme personale i hver avdeling. Imponerende og høy kvalitet frokost og veldig fin mat i restauranten. Stort rom med utsikt i elven som jeg ønsket .
Beste hotellet å bo når du besøker Trondheim. Jeg er veldig takknemlig for et perfekt opphold.

Takk, Padila176
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for god tilbakemelding, veldig hyggelig å lese! :-)

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal dere være.

Anmeldt 21. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018