Dan I
4,0 av 5 boblerAnmeldt 17. des. 2018via mobile enheter
Kjetil V, General ManagerScandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. des. 2018
Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at hotelloppholdet samt vår prisbelønte frokost svarte til forventningene. Og ja, vi har vunnet prisen for Norges beste hotellfrokost 12 ganger nå :-)

kr 1 546
  • Priceline
0.7 km fra Scandic Nidelven
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 14. desember 2018

Vanskelig parkeringsforhold. Mye nachspiel støy fra andre rom i julebordstiden. Super frokost og meget hyggelig bar/restaurant med nydelig mat. Bra resepsjon. Litt for mange folk til frokost samtidig.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Tour59608700402
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for god tilbakemelding.

Beklager ulempene med nachspiel, godt å lese at frokost, mat og service var et nivå som vi kan være stolt av.

Anmeldt 10. desember 2018

Hotell i særklasse, spesielt frokosten som fortjener å være Norges Beste ! Fin beliggenhet, topp service, fine rom, veldig fornøyd med opphold. Hvorfor jeg absolutt må skrive 200 tegn på anmeldelsen er uklart !

Takk, aro950

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at hotelloppholdet svarte til forventningene.

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Dette ble mitt første besøk på Scandic Nidelv og helt klart ikke det siste.
Topp oppgradert hjørnerom mot Nidelven, dog litt støy fra jernbane.
Gledet meg til frokost, og den skuffet definitivt ikke. Utfordring var å plukke ut det man ønsket å spise, resten får man ta ved senere anledninger. Veldig hyggelig personale over alt, og jeg Kommer tilbake.

Takk, SveBra
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding - kjekt å lese at dette ike blir ditt siste bvesøk her hos oss! :-)

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal du være.

Anmeldt 3. desember 2018

Vi hadde bestilt en junior suite i anledning et julebord. Ble møtt av ei trivelig dame ved innsjekk som fortalte at rommet hadde blitt oppgradert, og var klart for innsjekk allerede kl12 når vi ankom 😀 Det var et fantastisk rom i toppetasjen så starten var fantastisk😍 Det fortsatte i samme stil med den nydeligste julebord buffeten man kunne tenke seg, oppvartet av dyktige servitører! Etter en trivelig kveld og ei go natts søvn, avsluttes oppholdet med en magisk frokost hvor ingen ting var savnet😋 Dette er rett og slett indrefileten av et hotell i Trondheim😍 Vi kommer selvsagt tilbake

Takk, Navigate53393881681

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding.

Veldig hyggelig å lese "fra a til å" :-)

Anmeldt 26. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018