ScandicHotels.com
TripadvisorUSD 177
Algotels
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Som alltid er det god standard på Scandic hotell, men på dette hotellet er det frokosten som er rosinen i pølsa. Man blir nesten litt overveldet over alt utvalget men kan velge i. Dette er grunnen til at de blir kåret til Norges beste frokost flere år på rad

Takk, DanI1622
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at hotelloppholdet samt vår prisbelønte frokost svarte til forventningene. Og ja, vi har vunnet prisen for Norges beste hotellfrokost 12 ganger nå :-)

Anmeldt 14. desember 2018

Vanskelig parkeringsforhold. Mye nachspiel støy fra andre rom i julebordstiden. Super frokost og meget hyggelig bar/restaurant med nydelig mat. Bra resepsjon. Litt for mange folk til frokost samtidig.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Tour59608700402

Kjære gjest,

Tusen takk for god tilbakemelding.

Beklager ulempene med nachspiel, godt å lese at frokost, mat og service var et nivå som vi kan være stolt av.

Anmeldt 10. desember 2018

Hotell i særklasse, spesielt frokosten som fortjener å være Norges Beste ! Fin beliggenhet, topp service, fine rom, veldig fornøyd med opphold. Hvorfor jeg absolutt må skrive 200 tegn på anmeldelsen er uklart !

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, aro950

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at hotelloppholdet svarte til forventningene.

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Dette ble mitt første besøk på Scandic Nidelv og helt klart ikke det siste.
Topp oppgradert hjørnerom mot Nidelven, dog litt støy fra jernbane.
Gledet meg til frokost, og den skuffet definitivt ikke. Utfordring var å plukke ut det man ønsket å spise, resten får man ta ved senere anledninger. Veldig hyggelig personale over alt, og jeg Kommer tilbake.

Takk, SveBra
Kjetil V, General Manager på Scandic Nidelven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding - kjekt å lese at dette ike blir ditt siste bvesøk her hos oss! :-)

Hjertelig velkommen tilbake til Scandic Nidelven skal du være.

Anmeldt 3. desember 2018

Vi hadde bestilt en junior suite i anledning et julebord. Ble møtt av ei trivelig dame ved innsjekk som fortalte at rommet hadde blitt oppgradert, og var klart for innsjekk allerede kl12 når vi ankom Det var et fantastisk rom i toppetasjen så starten var fantastisk Det fortsatte i samme stil med den nydeligste julebord buffeten man kunne tenke seg, oppvartet av dyktige servitører! Etter en trivelig kveld og ei go natts søvn, avsluttes oppholdet med en magisk frokost hvor ingen ting var savnet Dette er rett og slett indrefileten av et hotell i Trondheim Vi kommer selvsagt tilbake

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Navigate53393881681

Kjære gjest,

Tusen takk for svært så hyggelig tilbakemelding.

Veldig hyggelig å lese "fra a til å" :-)